Napok óta forr az internet: vajon tényleg vége Lékai-Kiss Ramóna házasságának? A műsorvezető egyre nyíltabban beszél arról, hogy „néha el kell engedni egymást”, amit a rajongók nem is tudtak hova tenni. Ám a háttérben már hetek óta suttogják a TV2 folyosóin, hogy Ramóna és az új kreatív producer, Farkas Bence, feltűnően sok időt töltenek együtt a forgatásokon. A pletykák szerint „komoly energiák vibrálnak körülöttük”.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Alacsony CO2-kibocsátású Airdream verziók is elérhetők VTR+ és Exclusive felszereltségi szinten, amelyek az 1,6 literes HDi motort használják, de számos ökológiai módosítással, amelyek a CO2-kibocsátást 132 g/km-ről 125 g/km-re csökkentik a VTR+ modellben és 130 g/km-re az Exclusive modellben.
Bármi is legyen a motorháztető alatt, a Citroen C4 Picasso kétségtelenül jól néz ki, szemet gyönyörködtető stílusával, amely olyan riválisokat, mint a Volkswagen Touran, határozottan átlagosnak mutat. A belső tér is kiváló, a modern és letisztult műszerfallal, valamint a tágas üvegfelülettel, amely nagyszerű kilátást biztosít minden irányba.
Az Exclusive modell túlméretezett első ülései két karosszékre hasonlítanak, de kemények és támasztóak. A második üléssor három, külön-külön rögzített ülésből áll, amelyek mindegyike könnyedén csúsztatható, dönthető és dönthető. Az úton ez a Citroen C4 Picasso kényelmesnek érződik, de dinamikusan kivételesnek. Az alváz ismerősen nyugodt, lendületes rugózást biztosít, ami jobban kényeztet, mint amennyire szórakoztató (és ezt egy részben légrugós Executive modelltől biztosan el is várnánk), míg a 2,0 literes dízelmotor kellően fürgevé teszi. A 2.0 HDi VTR+ tesztautónk félautomata váltója mind automatikus, mind manuális módban csalódást okozott, de különösen rángatósnak érződik, ha magára hagyjuk. Kétségtelen, hogy az automata manuális módban gördülékenyebb a váltás, de úgy kell vezetni, mintha egy manuális váltót kezelnénk, azaz a fokozatváltás előtt fel kell venni a gázt.
Ha legfeljebb öt ülésre van szüksége, és egy egyterűben a megjelenést a vezető vonzereje helyett fontosabbnak tartja, akkor a Citroen C4 Picasso egy vonzó, sokoldalú és jól felszerelt családi autó, amelynek belső tere sok egyterű-gyártó irigyelésére ad okot.
Az alacsonyabb felszereltségi szintek ára is versenyképes, ezért takarítson meg pénzt az 1,6 literes dízelmotor kiválasztásával, és hagyja ki az Exclusive felszereltséget.
