Talán senkit nem lep meg, hogy hivatalosan is véget ért Miló Viki házassága. A Házasság első látásra című műsor harmadik évadában vakon ment oltár elé a világbajnok ökölvívó, ám az esély sem hozta meg a várt boldogságot — a beígért közös jövő elmaradt. Kapcsolatuk volt férjével, Janicsek Attila-val már a kezdetektől döcögött, és Viki viszonylag hamar tudatta: nem kíván folytatást.
És most: papíron is elváltak.
Miló Viki megtalálta élete párját! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mindössze néhány nappal azután, hogy először megrendeltük flottánk XC60 T8 Recharge-ját a Care by Volvo előfizetési szolgáltatáson keresztül, bejelentették a vadonatúj, ráncfelvarrt verziót. Az autóvásárlók folyamatosan szembesülnek ezzel a kérdéssel: mikor van a megfelelő időpont új autó vásárlására, hogy az a lehető leghosszabb ideig „újszerű” maradjon?
Elég zavarban lehetnél, ha épp most kötöttél volna meg egy három-négy éves PCP- vagy lízingszerződést, és szinte azonnal utána bejelentettek volna egy új verziót. De a Care by Volvo esetében mindössze három hónapos felmondási időd van arra, hogy lemondd a szerződést, vagy egy új modellre válts. Így röviddel azután, hogy átvettük az eredeti XC60 plug-in hibridünket, leadtunk egy rendelést egy átalakított verzióra: a B4 dízelre R-Design felszereltséggel.
A rendelési folyamat ismét gyors és zökkenőmentes volt, a Care by Volvo weboldala könnyen navigálható (csak szűrni kell a modellt és a hajtásláncot, és már 80%-nál tartunk), és a kínált autók már teljes mértékben fel vannak töltve, így nincs kiterjedt opciós lista, amelyet át kellene böngészni.
A dízelmodell havi 749 fontba kerül, szemben a facelift előtti plug-in hibrid modell 899 fontjával, ami azt mutatja, hogy az árparitás még nem valósult meg az elektromos modellekkel. A Care by Volvo ár mindent tartalmaz az üzemanyagon és a biztosításon kívül, kaució nélkül. Miért a dízel? Ahogy az élet nyílik, úgy nőnek a megtett távolságok is. A T8 Recharge által kínált, tisztán elektromos hatótávolság – amely alig 20 mérföld/órás futásteljesítmény – hasznos volt a rövidebb, helyi utakon, amelyek a közelmúltig vezetési tevékenységem nagy részét tették ki. Mostanában egyre gyakrabban teszem meg a távolabbi utakat, és az a tény, hogy a PHEV nagy teljesítményű, kompresszoros és turbófeltöltős benzinmotorja alig tudta elérni a 30 mpg fogyasztást, amikor az akkumulátor lemerült, sokkal gyakoribbá és drágábbá tette a benzinkutas látogatásokat. A dízel továbbra is nagyon jó választás, ha nagy kilométereket teszel meg.
