Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Miló Viki így él! DRÁMA

Posted on 2025.10.28.

A többszörös magyar ka/ate-, kun/fu- és ökölvívó-világbajnok viselkedése nagyon megosztja az embereket. A TV2 sikerműsorának idei évadában kétségkívül Miló Viki az egyik legmegosztóbb szereplő. A Házasság első látásra világbajnok sztárját a szakértők Janicsák Attilával bo/on/lták össze, de a boldog esküvő után hamar megromlott a kapcsolatuk. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az SW dízelmotorja fantasztikus volt a távokon, boldogan megtett 1000 kilométert két tankolás között elektromos hibrid rásegítés nélkül. ( Egy plug-in hibrid verzió is a közeljövőben várható .) De a kifinomultsága elveszett, ha sürgős gyorsításra volt szükség, mondjuk egy forgalmas körforgalomban. A nyolcfokozatú automata, amely kellemesen haladt egyenetlenül, kissé meglódult a megfelelő alacsony fokozat keresése közben, és késleltette a (nem túl sok) teljesítmény leadását. A finoman hajtott autózás volt a legjobb, és hamarosan megtanultál ennek megfelelően vezetni.

Az autópályákon és az A-utakon az utazás mindig a kifinomultabb, de a keményebb oldalát mutatta, így a hosszú utak nyugodtak voltak, olyan módon, ami valóban kiállta az összehasonlítást az úgynevezett „prémium” riválisokkal. Az utasok ritkán tettek megjegyzést, ami talán ismét egy példa arra a kétszínű bókra, amikor egy autót magától értetődőnek vesznek. Az otthonom körüli, kátyús B-utakon a Peugeot lenyűgözött azzal, hogy képes volt elnyelni a legrosszabbat, ami rá hárulhatott. A kátyúk kerülgetése a játék része errefelé, de amikor beleütköztünk egybe, az 508 jól megbirkózott a 18 hüvelykes, mutatós „gyémántcsiszolt” kerekein. (A szedánok 19-esek voltak, de alig vettük észre a különbséget.)

Belül a csomagtartó szerénynek érződött a kombihoz képest, de a szedánban tágas volt, talán azért, mert az elvárások ugyanolyan alacsonyak voltak, mint a lendületes fastback far. A sokat dicsért i-Cockpit kellemes és kényelmes hely volt. Az ülések olyannyira megtámasztottak, hogy elfelejtettem a régi szokásomat, hogy hosszú utakon az elektromos vezérlőkkel babráljak, hogy beállítsam a pozíciómat. Igazából nem is volt rá szükség.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme