Minden 50 év feletti megkapja a behívót!

A kormány célja, hogy csökkentse a megbetegedések okozta ha/álo/ást és növelje az egészségben eltöltött életszámot. Ennek érdekében a vast/gbélrá/szűrés országos szintűvé válik, és minden 50–70 év közötti személy számára elérhetővé válik.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az MG5 nagyobb praktikumot és rugalmasságot kínál, mint a hasonló árkategóriájú elektromos autók többsége, amelyek többsége vagy városi kisautó, vagy szupermini. A tágas első ülőhelyek kényelmet biztosítanak a vezetőnek és az első utasnak, míg a sík padló több helyet ad a hátsó sorban.
A 250 mérföldes maximális hatótáv és a jó valós fogyasztás lehetővé teszi, hogy az MG5 hosszabb utakat is megtegyen a városon kívül anélkül, hogy túl sok aggodalomra adna okot az, hogy hol lehet majd feltölteni az akkumulátort. A gazdag alapfelszereltség tovább növeli vonzerejét: tempomat, navigáció és egy 7 colos digitális vezetői információs kijelző könnyíti az utazások tervezését és lebonyolítását.
Az extra luxusnak számító bőr kárpit és az első ülések fűtése a magasabb árú Trophy felszereltségi szint része, ahol a vezető hat irányban elektromosan állítható ülést, automatikusan sötétedő visszapillantót és automata ablaktörlőket kap. Az MG5 csomagtartója 464 literes, ami a legtöbb családi igényt kielégíti, de a nagy rakodóperem megnehezíti a nagyobb tárgyak be- és kipakolását. A hátsó ülések 60:40 arányban oszthatók, lehajtva pedig 1456 literes csomagteret biztosítanak.
Összességében a térkínálat a kategória legtöbb elektromos autóját felülmúlja, de ha elsőrangú csomagtérkapacitást keresel, akkor érdemes inkább a Skoda Octavia kombit választani, amelynek csomagtartója 600 literes.
Az XE új korszakot nyitott a Jaguar számára. A cégnek nagy múltja van az alumíniumépítés terén, de a kis szedán volt az első autó, amely a Jaguar iQ[Al] platformjára – más néven D7a platformra – épült.
Ez a platform kettős keresztlengőkaros első futóművet és többlengőkaros hátsó tengelyt kínál, amely megadja az XE jellegzetes egyensúlyát és fürgeségét. A Jaguar Drive Control rendszerével testre szabhatod a gázreakciót, a váltási stratégiát és a kormányzás beállításait, ahogy azt a riválisoknál is megszokhattad, de a Jaguar Adaptive Dynamics felfüggesztése opcionális extra.
A volán mögött az XE meghatározó jellemzője, hogy egyszerre dinamikus és kényelmes. A kifinomult többlengőkaros hátsó futómű kisimítja az úthibákat, miközben a kerekeket stabilan tartja az úton, így sok visszajelzést ad. Ha az XE orrát egy sor kanyaron keresztül irányítod, nagy önbizalmat adó visszacsatolást kapsz, akár hátsókerék-, akár összkerékhajtású változatot választasz.
Leave a Comment