A módosítás kizárólag a bankszámlás utalásokat érinti, a postai kézbesítés üteme ettől eltérhet. A MÁK közleménye kiemeli, hogy a nyugdíjakat és nyugdíjszerű ellátásokat havonta, a tárgyhónapban fizetik ki, és 2025-ben minden hónap pontos dátumát előzetesen közzétették! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Jaecoo 7 jelentős ár-érték aránybeli előnnyel rendelkezik a legtöbb európai márka hasonló plug-in hibrid SUV-jaival szemben, és kevesen vitatkoznának azzal, hogy ez egy nagyobb autó hatékony és fejlett hibrid rendszerrel, elfogadható áron. Azonban drágább, mint a hasonló modell, az MG HS, és ár-érték arányban nagyjából megegyezik a BYD Seal U-val – és mindkét rivális nagyobb akkumulátorokkal és jobb elektromos hatótávolsággal rendelkezik.
A Jaecoo azonban különösen lenyűgöző városi hatékonysággal vág vissza. Tesztautónk átlagosan 68,0 mpg-t fogyasztott az alacsony sebességű mindennapi hatékonysági tesztünkön. Ezt azonban egy meglehetősen homályos – de szerencsére visszaállítható – üzemanyag-fogyasztási mutató segítségével kellett kiszámolnunk, amely az autó infotainment rendszerében található. Ez azért van, mert valamilyen oknál fogva a Jaecoo 7-nek nincs hagyományos, visszaállítható fedélzeti számítógépe.
Ehelyett a hibrid rendszer elektromos és belső égésű elemeinek legutóbbi hatékonyságát mutatja 50 km-es gördülésben, ami legalább egy kicsit hasznos lenne, ha a közvetített adatok nem lennének ennyire nevetségesen pontatlanok. Tesztautónkon az „mpkWh” elektromos hatékonyság rutinszerűen meghaladta az 1000-et, míg a „mpg” benzinüzemű hatékonyságjelző képtelennek tűnt 60 fölé emelkedni, és gyakran csökkent, sőt, még hosszabb álló motor esetén is javult.
Csak remélni tudjuk, hogy ez egy szoftveres kalibrációs hiba volt, ami kifejezetten a tesztautónkra jellemző. Ha nem, akkor egy hatékony családi autónak minden bizonnyal jobban meg kellene érdemelnie a kellő elismerést azon kevés területeken, ahol valóban megérdemli.