Most jött a végzetes hír Dudás Miki édesanyjáról!

Alig heverte ki édesapja brutális halálát, máris újabb súlyos dráma fenyegeti Dudás Miki családját: az édesanyja szinte teljesen elveszett a gyászban. A sportoló kétségbeesetten küzd, hogy életben tartsa a reményt, de már attól fél, végleg elveszítheti az édesanyját is. A család retteg, hogy Klári asszony már nem lát semmi értelmet a folytatásban.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai telitalálatot ért el első hot hatch modelljével. A Hyundai i30 N vezetése minden alkalommal élményt jelent: a zajos motorhang, az élvezetes, állítható futómű és a kiváló kormányzás remek összhangban működik. Lehet, hogy nem kínál akkora teljesítményt vagy összkerékhajtást, mint néhány drágább riválisa, de ettől még fantasztikus hot hatch, és az egyik legjobb vezetési élményt nyújtó modell a kategóriájában.
Ráadásul kényelmes, jól felszerelt, és modern fedélzeti technológiával van ellátva, ami alkalmassá teszi a mindennapi használatra is. Az ára is meglepően kedvező a piacon található, nevesebb vetélytársakhoz képest. A belső tér viszont nem sokban tér el a sima i30-asétól, ami csalódást okozhat, és a motor is meglehetősen szomjas.
A Hyundai kínálatának fő erőssége eddig a megbízhatóság, a tágas helykínálat és a fejlett technológia volt megfizethető áron, de – akárcsak sok más nagy autógyártónál – a dél-koreai márka is megmutatta a sportos oldalát az első hot hatch modelljével, az i30 N-nel.
Az i30 N volt a Hyundai N divíziójának első terméke – azóta ez a részleg már sikerrel jelentkezett a kisebb i20 sportváltozatával, illetve a Kona crossover sportmodelljével is, és hamarosan az elektromos autók világába is belép, például az Ioniq 5 N-nel. Az „N” egyébként a Nürburgring és Namyang (a Hyundai dél-koreai kutatás-fejlesztési központja) rövidítéseként is értelmezhető.
Ahelyett, hogy a fejlesztők egyszerűen egy nagyobb motort dobtak volna be a szokásos i30-asba, alapos munkát végeztek a futómű átalakításán, hogy az autó tökéletesen kezelni tudja a megnövekedett teljesítményt. Korábban kétféle teljesítményszinten volt elérhető, de az Egyesült Királyságban ma már csak a csúcsváltozat, az i30 N Performance kapható. A motorháztető alatt egy 2,0 literes, turbós négyhengeres benzines dolgozik, amely 276 lóerőt és 392 Nm nyomatékot ad le. Alapból hatfokozatú kézi váltóval párosul, de felárért nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltó is kérhető.
Leave a Comment