Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szerda, szeptember 3
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Mostantól minden nyugdíjasnak fizetnie kell!

    BY admin2025.09.02.2025.09.03.
    VisszaKövetkező oldal

    Az interneten ismét megjelent egy felháborító hír, miszerint: „Mostantól minden nyugdíjasnak havonta 7 ezer forintot kell fizetnie!”. Honnan jön a 7 ezer forintos összeg? Mire kell egyáltalán fizetni? Mindenkinek fizetnie kell? MUTATJUK!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    Ez is érdekelhet:

    Országúton a menetkomfort kielégítő, a könnyű karosszéria és a precíz irányíthatóság miatt a Vitara sokkal élénkebbnek tűnik, mint amilyennek a dobozos, terepjárós formája alapján gondolnánk. Ugyanakkor ahhoz, hogy jól haladjon, magas fordulatszámra kell pörgetni a motort, ami bizonyos helyzetekben zavaró lehet. Fogyasztás és üzemeltetés szempontjából továbbra is kedvező áron kínálják a Vitara modelleket, amelyek frissített felszereltséggel, nagy képernyővel, három év ingyenes online szolgáltatással, kulcs nélküli indítással és automata fényszóróval rendelkeznek. A hibrid változat 56,4 mérföld/gallont (mpg), az 1,4-es Boosterjet pedig 53,2 mpg-t teljesít WLTP szerint, az Allgrip verzió 52,3 mpg-t. A valós tesztek vegyes útvonalakon, hideg környezetben 47,8 mpg-t mutattak, ami közel 500 mérföld hatótávot jelent, és rövid utak esetén még kedvezőbb lehet. Az értékvesztése átlagosnak mondható, nagyjából 42-46 százalék, míg például a Ford Puma vagy a Toyota Yaris Cross jobb megtartott értéket kínál.

    Külső megjelenésében megőrizte dobozos, magas formáját, amely ugyan karakteres, de kissé ódivatúnak hat a mai SUV-piacon. A 2015-ös frissítés során feltűnőbb, radarnak helyet adó lökhárítókat kapott, valamint bevezették a Dual Sensor Brake Support biztonsági rendszert. A 2020-as frissítés pedig a 48 voltos Boosterjet motort és korszerűbb biztonsági funkciókat hozott. A belső tér elrendezése nem változott radikálisan az évek során: a biztonsági funkciók, mint például a vezetőfigyelő kamera, a műszerfal középső légbeömlői közé kerültek, ami kissé kilógó megoldás. A belső anyagok sem nyújtanak prémium élményt, sok helyen kemény műanyagok dominálnak, bár az Ultra kivitelben a szövetbetétes bőrülések javítanak a hangulaton. A kilátás és a hátsó fejtér kielégítő, ám a keskeny karosszéria miatt a vállkényelem gyengébb. A tárolóhelyek is korlátozottak, kevés a mélyedés, légbeömlő vagy lehajtható kartámasz nincs hátul.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Hatalmas dráma az Ázsia Expresszben!

    Next Post

    Tragikus fordulat: Szomorú sorsa lett Jáksó Lászlónak

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. szeptember
    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Tragédia: Újabb magyar hegymászó halt meg

    V

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum