Nagy a baj! Jákob Zoli már a rendőrségen!

A valóságshow-ból ismert Jákob Zoltán kénytelen volt a hatóságokhoz fordulni, miután többszörös személyazonosság-lopás áldozatává vált. Az internetes bűnözők pofátlanúl használják fel a vállalkozó nevét és arcát, hogy hiszékeny követőitől pénzt cs/ljanak ki hamis nyereményjátékokkal. A helyzet odáig fajult, hogy Zoli már egyenesen a rendőrség épülete előtt kérte a hatóságok beavatkozását, egyúttal pedig nyomokat is átadott.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A motorháztető alatt Renault jól ismert E-Tech Full Hybrid hajtáslánca található, amely ebben az esetben egy 129 lóerős, 1,2 literes, háromhengeres turbós benzinmotort párosít egy 67 lóerős, elsőkerék-hajtású villanymotorral és egy 34 lóerős integrált indítógenerátorral. Együttesen 197 lóerőt és 302 lb ft nyomatékot produkál, ami egy viszonylag szerény, 8,4 másodperces 0-62 mph gyorsulási időt eredményez.
Az Austral, hasonlóan a Rafale-hez, tisztán elektromos módban indul el, a benzinmotor pedig csak akkor kapcsol be, ha nagyobb erőre van szükség. A kezdeti reakcióállás a megállóból indulva kissé alulmarad, hiszen a kocsi 1538 kilogrammos tömegét csak a villanymotor próbálja mozgatni.
Ha Sport módot választasz, akkor több dinamizmus jön elő, az motor és a villanymotor összedolgozva adják a maximális teljesítményt. Ez különösen jól jön kanyarok kigyorsításánál vagy előzésnél.
A Renault frissítette az Austral „multimodális” automata váltójának szoftverét, hogy javítsa annak reagálókészségét. Alig veszed észre, hogy a két hajtáslánc között váltogat, és a nagy, 1,7 kWh-s akkumulátornak köszönhetően jelentős távolságokat meg tudsz tenni tisztán elektromos módban, még nagyobb sebességnél is.
Még mindig van egy kis késlekedés, mielőtt a váltó megtalálja a megfelelő áttételt, amikor rántasz a gázra. A motor terhelés alatt meglehetősen hangos tud lenni, és még akkor is, amikor leveszed a lábad a gázról, néha magas fordulaton marad, mielőtt végül felváltana.
Mindazonáltal az Austral motorja nem hangzik durvának, és jól szigetelt az előző verzióhoz képest extra hangszigetelésnek köszönhetően. Van ugyan némi rezgés és morgás, amikor a motor beindul.
A vezetőnek egyáltalán nincs irányítása a váltó kiválasztásában, így meglepő lehet, hogy a kormány mögött vannak váltófülek. Ezek azonban nem a sebességfokozatok váltására szolgálnak, hanem a regeneratív fékrendszer vezérlésére, ami általában tisztán elektromos autóknál szokásos funkció, de az Austral nagy akkumulátorának és villanymotorjának köszönhetően megvalósítható.
A regeneratív rendszer jól működik és könnyen állítható, de a fékpedál kicsit túlérzékeny, és nehezebb adagolni, amikor mindkét rendszer egyszerre dolgozik. Ha kikapcsolod a regeneratív féket, a pedálnak jobb az érzete.
Leave a Comment