Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Nagy a baj! Már a koncertre sem ment el Fenyő Miklós!

Posted on 2025.09.07.

Szeptember 6-án, szombaton ismét ellepték a főváros egyik legnépszerűbb civil kulturális fesztiválját, a Pozsonyi Pikniket a látogatók. A programok közt igazi csemegének ígérkezett Rónai Egon beszélgetése Fenyő Miklóssal és Szinetár Miklóssal – ám a közönség legnagyobb megdöbbenésére a legendás énekes egyszerűen nem jelent meg.
NAGY BAJ VAN! MUTATJUK MI TÖRTÉNT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A negyedik generációs Honda Jazz azoknak a vásárlóknak szól, akik elsősorban jobb üzemanyag-fogyasztást, korszerű csatlakoztathatóságot és ésszerű fenntartási költségeket keresnek egy városi kisautóban. És hogy sikerül-e mindezt elérnie? Többnyire igen – és valószínűleg jól is tartja majd az értékét.

Hátrányként továbbra is megemlíthető a dobozszerű, kevéssé inspiráló forma, valamint az a tény, hogy a Jazz nem nyújt olyan vezetési élményt, mint néhány szórakoztatóbb riválisa. Az infotainment rendszere sem tartozik a legjobbak közé ebben a kiélezett mezőnyben. Ugyanakkor a japán kisautó hibrid hajtáslánca valóban figyelemre méltó, és ha valaki a praktikumot többre értékeli a stílusnál, számára jó választás lehet – azzal a kiegészítéssel, hogy az autószalonban érdemes keményen alkudni a magas listaárból.

A Honda Jazz 2002 óta van jelen az Egyesült Királyság piacán, és az évek során a praktikum, megbízhatóság és alacsony fenntartási költségek kombinációjával lojális vevőkört épített ki magának. Viszont ez a visszafogott, észszerű megközelítés nem mindig volt elég ahhoz, hogy új vásárlókat szólítson meg azon a körön kívül, akik már megszokták és értékelik az autó előnyeit. A 2020-ban bemutatott új modell, a negyedik generáció, az Egyesült Királyságban kizárólag hibrid hajtáslánccal, az e:HEV rendszerrel érhető el, míg például Japánban létezik 1,3-as benzines változat is. Ez a lépés illeszkedik a Honda európai stratégiájába, amely célként tűzte ki a hagyományos hajtásláncok kivezetését – ezt ma már csak a Civic Type R kivételével teljesen meg is valósította.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme