Egy hónap leforgása alatt három siófoki mentős hunyt el: szeptember közepén Horváth János mentőgépkocsi-vezető és Verbovszky István mentőápoló, októberben Felker Ferenc mentőtiszt halt meg. Mindhárman hosszú évtizedeken át szolgáltak a Siófoki Mentőállomáson, ugyanazon az esetkocsin. Az Országos Mentőszolgálat bejegyzésben emlékezett meg róluk. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legfontosabb, hogy a Nissan Leaf új generációjában megvannak azok az alapvető ergonómiai elemek, amelyekre a vezetők évek óta vágynak: fizikai hangerő-szabályzó tekerőgomb, valódi gombok a kormányon, valamint néhány különálló vezérlő a klíma és az infotainment rendszer számára, amelyek nincsenek teljesen a központi kijelzők alá rendelve. Ez azt jelenti, hogy a sofőr nem kényszerül minden apró beállításhoz a képernyő menürendszerébe merülni – ami különösen hasznos vezetés közben.
Ugyanakkor egyes kezelőfelületek nem hagyományos, mechanikus gombok, hanem érintésérzékeny panelként működnek, amit nem mindenki fog értékelni: ezek kevésbé adnak tapintható visszajelzést, és vezetés közben nehezebb őket pontosan kezelni.
A vezetési pozíció valamivel magasabb, mint az előző generációban, így a kijelzők felső széle nem nyúlik a szélvédő alapszintje fölé, ami jelentősen javítja az előre- és oldalra való kilátást. Ez különösen városi forgalomban, parkolásnál vagy szűk utcákban jön jól, hiszen a sofőr pontosabban érzékeli az autó méreteit és a környezetet.
