Nagy Feró elmondta mit érez!

Nagy Feró fia, Nagy Hunor Attila kedden jelentette be közösségi oldalán, hogy 13 év után távozik a Beatricéből. A zenész bejegyzésében nem árulta el döntésének okát, de megígérte, hogy amint megtalálja a megfelelő módot és időt rá, megteszi. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Sealion 7 vezetése alapvetően egyszerű élmény, nem igényel különösebb tudást vagy hozzászokást. Vannak ugyan különböző vezetési módok és két fokozatban állítható a regeneratív fékezés, de ezek valójában alig befolyásolják a vezetési élményt. Elég, ha D (drive) fokozatba tesszük az autót, lenyomjuk a jobb oldali pedált, ha gyorsítani akarunk, és a bal oldalit, ha lassítani szeretnénk – pont, ahogy az ember elvárja egy modern elektromos autótól.
Teljesítmény szempontjából a Sealion 7 egyáltalán nem tűnik ügyetlennek vagy lomha tengeri „kiskutyának”, ahogy a neve esetleg sugallhatná. A BYD ezzel az autóval egyértelműen a prémium elektromos SUV-k kategóriájában kíván versenyezni, és ehhez a szükséges erő sem hiányzik belőle. Már az alapváltozat is 308 lóerőt kínál, aminek köszönhetően álló helyzetből 100 km/h-ra 6,7 másodperc alatt gyorsul fel. A két összkerékhajtású verzió viszont már 522 lóerőt és 690 Nm nyomatékot ad le, aminek eredményeként az autó 4,5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t – ez pedig gyorsabb, mint például az Q4 E-tron 55 (5,4 másodperc) vagy a Polestar 3 Long Range Dual Motor Performance Pack kivitele (4,7 másodperc). Tehát nemcsak erős az autó, de indulásból is lenyűgözően gyors.
Mindezt úgy tudja, hogy az autó tömege közel 2,5 tonna – tehát egyáltalán nem könnyű. Mégis, a Sealion 7 dinamikusan reagál a gázadásra, és a fékezés is egyenletes, kiszámítható, nem jellemző rá semmiféle furcsa vagy szokatlan viselkedés. A vezetési élmény sima és kiszámítható.
Ez azonban nem jelenti azt, hogy minden tökéletes és mentes lenne a friss márkákra jellemző különcségektől. Bizonyos dolgok kifejezetten zavaróak tudnak lenni. Például az automatikus vezetéstámogató rendszerek nem éppen a legjobban sikerültek. Az egyik ilyen a sebességtúllépésre figyelmeztető rendszer, amely nemcsak hogy hangjelzéssel „bong” hangot ad, de még a zene hangerejét is lehalkítja, ami kifejezetten idegesítő lehet. Bár ezt a hangjelzést viszonylag könnyen ki lehet kapcsolni, a vizuális sebességkorlátozás-jelző is vele együtt eltűnik, ami nem feltétlenül kívánatos.
Leave a Comment