Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Nagyon durva! Kiderült hogy mi Schmuck Andor betegsége!

Posted on 2025.07.09.

Sokan kíváncsiak voltak rá, pontosan miért beteg Schmuck Andor, aki korábban már nyilvánosságra hozta, hogy komoly egészségügyi problémával küzd. A bejelentése óta rengetegen aggódnak érte és drukkolnak a felépüléséért. Egy bulvártémákkal foglalkozó Facebook-csoportban valaki nyíltan rákérdezett: „Tudja valaki, mi baja van Schmuck Andornak?” A meglepetés az volt, hogy maga Schmuck is hozzászólt a poszthoz, ahol leírta betegségét!
MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Defenderbe beülve az első, amit észreveszel, hogy városi környezetben nem a legélénkebb autó. A nagy méretű kormány gyakori beavatkozást igényel, és a váltó is kissé lassúnak érződik. Szűk kanyarokban enyhe dőlés tapasztalható, és még a háromajtós 90-es változat is nagynak tűnik városi forgalomban. Az első kilátás azonban meglepően jó – a viszonylag hosszú és magas motorháztető ellenére a Defender sík oldalfalai miatt könnyen be lehet vele célozni az úttestet.
Országutakon a lassú kormányzás hasonló a terepezésre kihegyezett Ineos Grenadieréhez, így nem rángatja ki a kezedből a kormányt, amikor egyenetlen terepen haladsz. Ahogy várható, a Defender nem az a típus, amit szívesen hajt az ember kanyargós mellékutakon, bár annál valamivel összeszedettebb, mint amit tereporientált mivoltából sejtenénk. Tapadása korrekt, és ha jó fokozatban vagy, a sorhatos dízelmotor igazán élvezetes. A V8-as változatok nyilván lenyűgöző egyenes vonalú gyorsulást nyújtanak – és a hangélmény is hozzájuk illő –, de még ezek is megőrizték az autó haszonjármű-szerű jellegét. Például kereszteződésből elindulva jelentős orrból való kilengést lehet tapasztalni, olyan mértékűt, hogy éjszaka a fényszórók simán elvakíthatják a szembejövőket.

Autópályán a Defender hosszú rugóútjai, puha felfüggesztése biztosítja, hogy minden kerék folyamatosan érintkezzen az úttal, még akkor is, ha a futómű erősen ki van billenve. Ez azt is jelenti, hogy kanyarokban jobban dől, mint mondjuk egy BMW X5, de ez a viselkedés kiszámítható, így hamar hozzászokik az ember, és inkább nyugodt vezetési stílust vesz fel. A puhább futómű különösen kisebb kerékméret esetén jól jön, mivel még a rosszabb minőségű útszakaszokon is meglepően kényelmes az autó. A Defender 90 alapszintű D250-es dízelmotorja 0-ról 60 mérföld/órára (0–96 km/h) 7,6 másodperc alatt gyorsul fel, végsebessége pedig 188 km/h. Bár egy 248 lóerős, 3,0 literes sorhatos motorról van szó, a teljesítménye nem a legfinomabb – a nyomatékleadás kissé darabos lehet a fordulatszám-tartományban, de a 90-es karosszériaváltozatban alapvetően nyugodtan és jól dolgozik. A 345 lóerős, 700 Nm nyomatékú D350-es változat már kifejezetten erőteljes, ráadásul a fogyasztása is megegyezik a gyengébb D250-esével, köszönhetően a mild-hybrid technológiának.
Ha a nyomatékos, de kissé nyers dízelek nem a te világod, akkor érdemes lehet megfontolni a plug-in hibrid P300e modellt is, amely kizárólag a hosszabb 110-es változathoz elérhető. Ebben egy 2,0 literes, turbós benzinmotor dolgozik 296 lóerővel, és 0–96 km/h-ra 7,4 másodperc alatt gyorsul fel. A váltás az elektromos és a benzines meghajtás között szinte észrevehetetlen.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme