Napjai vannak hátra Bodrogi Gyula bácsiról van szó!

Most jött a hír Bodrogi Gyuláról! A Nemzet Színésze ismét bizonyította, hogy az élet legnehezebb pillanataiban nehéz kibírni! Krónikus lépcsőhurut – Így kommentálta a balesetét! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az általunk kipróbált Sportage egyelőre még csak egy előszériás prototípus volt, és a Kia előzetesen jelezte is, hogy néhány apró részleten még dolgoznak, főleg az anyaghasználat terén. Mindezek ellenére a modell már most is meggyőző minőséget sugárzott, masszívnak és igényesnek érződött. Ami talán némi hiányérzetet hagyott bennünk, az a belső tér színvilága volt: a sok sötét anyag komor hangulatot áraszt, különösen akkor, ha összevetjük olyan modellekkel, mint a Peugeot 3008 vagy a Skoda Enyaq, amelyek bátrabban nyúlnak világosabb, játékosabb színekhez és különleges textúrákhoz. Ezek az alternatívák barátságosabb, otthonosabb érzetet keltenek az utastérben, amit sok vásárló előnyben részesít.
Minden Sportage alapfelszereltségként tartalmaz egy lenyűgöző, 12,3 hüvelykes érintőképernyőt, amit felszereltségtől függően egy 4,2 vagy szintén 12,3 hüvelykes digitális műszeregység egészít ki. Ezeken már a Kia legújabb infotainment rendszere fut, amely a „Connected Car Navigation Cockpit” vagy rövidítve „ccNC” nevet viseli. Bár az elnevezés nem kifejezetten könnyen megjegyezhető vagy kifejező, maga a szoftver meglepően gyors és gördülékeny. A menük szinte azonnal betöltődnek, és kifejezetten örömteli, hogy az ikonok jóval nagyobbak lettek az előző verzióhoz képest, ami jelentősen megkönnyíti a kezelhetőséget, különösen menet közben. Ez különösen fontos, mivel a rendszer rendkívül összetett, rengeteg menüponttal és almenüvel – könnyű elveszni benne, ha az ember nem elég jártas vagy türelmes. Mindezek ellenére a Sportage technológiai arzenálja modern, jól átgondolt és felhasználóbarát – főleg azok számára, akik értékelik a funkcionalitást és a dizájn közötti kényes egyensúlyt.
A csomagtér mérete is figyelemre méltó: alaphelyzetben akár 591 literes rakodókapacitással számolhatunk, amely bőven elegendő a hétköznapi bevásárlásokhoz, utazásokhoz vagy akár sportfelszerelések szállításához is. Amennyiben pedig a hátsó üléseket – melyek 40:20:40 arányban oszthatók – lehajtjuk, a rendelkezésre álló tér egészen 1 780 literig bővíthető. Fontos megjegyezni, hogy a csomagtartó pontos mérete a választott hajtáslánctól is függ, tehát például a hibrid változatok esetében némileg kevesebb helyre számíthatunk a technológiai megoldások miatt.
Leave a Comment