Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, július 19
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Nem működött a klíma a soproni IC-n, egy bácsit újraélesztettek.

    BY admin2025.07.16.

    A Budapest és Sopron között közlekedő InterCity utasai valóságos hőkamrában rekedtek. A szerelvény klímája teljesen felmondta a szolgálatot, a zárt kocsikban perzselő hőség és levegőtlenség kínozta az embereket. Kénytelenek voltak kényszerpihenőt tartani, miután egy férfi annyira rosszul lett, hogy le kellett szállítani és azonnali orvosi beavatkozásra szorult.
    MUTATJUK MI LETT A FÉRFIVAL:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Kia Cee’d GT az ötajtós változata a Pro_cee’d GT-nek, és a koreai gyártó első próbálkozása a forró ferdehátú (hot hatch) kategóriában. Bár olyan modellek, mint a Ford Focus ST és a VW Golf GTI útjában állnak annak, hogy valódi hot hatch siker legyen, a Kia előnye az elérhető ár.
    Ez azt jelenti, hogy a Kia felveszi a versenyt a melegebb ferdehátúakkal, mint a Renault Megane GT 220 vagy a Peugeot 308 GT, azzal a céllal, hogy ötvözze a teljesítményt, a praktikusságot, a kezelhető fenntartási költségeket és a kényelmet.
    A 201 lóerős, 1,6 literes turbómotorral hajtott GT teljesítményben kissé elmarad a konkurenciától, de ezt ellensúlyozza jellegzetes megjelenésével (különösen a jégkocka stílusú LED nappali menetfényekkel), 38,2 mpg-s (mérföld/gallon) üzemanyag-hatékonyságával és kifinomult kezelhetőségével, amit a merevebb futómű, a precízebb kormányzás, a nagyobb fékek és a külön erre a modellre hangolt váltó biztosít.

    Két felszereltségi szinten érhető el – GT és GT Tech –, és már alapfelszereltségként kínál számos extrát, többek között Recaro sportüléseket, 18 colos kerekeket és karosszéria-kitet.
    A sima, könnyen vezethető Cee’d stabil és magabiztos úttartása megmaradt a GT-ben is, igaz, itt nagyobb teljesítménnyel, különösen nagy sebességnél.
    Az 1,6 literes T-GDi motor nem túl izgalmas hangzású, és nyers teljesítményben elmarad versenytársaitól, de a Kia gondoskodott róla, hogy a 201 lóerőt könnyen ki tudd használni. A maximális teljesítmény 6 000-es fordulatszámnál érkezik, ami arra ösztönöz, hogy pörgesd a motort, viszont a maximum 265 Nm nyomaték már 1 750-től 4 500-ig elérhető, így ritkán van szükség magas fordulatra. A turbó késleltetés jól kontrollált, és a motor élénken reagál a kicsit magasabb alapjáratról, így városi, megállóinduló forgalomban is fürge érzést kelt. Szabadabb utakon kissé kevésnek tűnik a teljesítmény, de a Kia elismeri, hogy ez inkább egy „warm hatch”, nem pedig igazi hot hatch. A 0-62 mph (0-100 km/h) gyorsulás 7,4 másodpercet vesz igénybe (0,9 másodperccel lassabb, mint a Golf GTI), a végsebesség pedig 143 mph (230 km/h), de talán még beszédesebb, hogy az 50 mph-ról 75 mph-ra való gyorsulás ötödik fokozatban 7,5 másodperc, ami jól mutatja rugalmasságát autópályán.

    Previous Post

    Megtalálták Schmuck Andor hátborzongató búcsúlevelét!

    Next Post

    Hatalmas vasúti baleset történt!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Elrendelték a nyomozást Karácsony Gergely ügyében

    J

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum