Nyílt levelet írt Magyar Péter

Kedves Győző Bátyám! Nem jön ki a matek a hatvanpusztai ur/dalmi birtok kapcsán. A minap azt állította, hogy a Dolomit Kft. bevételeiből fedezte a 300 hektár föld megvételét és 7000 négyzetméternyi építkezést. A 300 hektár föld ára 1 milliárd forint lehetett.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Terramar modellcsalád legerősebb tagja az 1.5 TSI e-Hybrid, amely 268 lóerőt tud magából kihozni. Ez elég komoly teljesítmény egy családi SUV-tól. Azonban fontos megemlíteni, hogy az elektromos hajtáslánc és az akkumulátor jelentős tömeget ad az autónak, ami hátrányosan befolyásolja a gyorsulást. Így hiába erősebb ez a verzió papíron, a valóságban „csak” 7,3 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t. Ehhez képest a 2.0 TSI változat, amely 261 lóerős, de könnyebb és ráadásul négykerék-meghajtással, vagyis a 4Drive rendszerrel is rendelkezik, sokkal dinamikusabb. Ez a változat mindössze 5,9 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, ami már egy sportosabb autóhoz mérhető.
A mindennapi közlekedés során, főleg városi környezetben, a Terramar formaterve vegyes benyomást kelt. Sportos kialakítása miatt magas motorháztetőt kapott, és az ablakai viszonylag kicsik, ami azt jelenti, hogy a kilátás nem éppen a legjobb ebben a kategóriában. Viszont nem is a legrosszabb. A vezetés közbeni manőverezés viszonylag könnyű feladatnak számít, hála a könnyed, lágy kormányzásnak és a gyorsan reagáló kormányrendszernek. A gyártó alapfelszereltségként biztosít első és hátsó parkolószenzorokat, valamint tolatókamerát is az összes modellhez. A magasabb felszereltségű változatokhoz pedig olyan extrák is járnak, mint a Park Assist nevű automatikus parkolórendszer, amely képes részben vagy teljesen átvenni az irányítást a kormányzás felett parkolás közben, vagy akár kiálláskor is.
Leave a Comment