Nyilvánosságra került Krausz Gábor üzenetei Tóth Gabinak!

Tóth Gabi újabb s*kkoló részletekkel állt elő egykori házasságáról Krausz Gáborral. Az énekesnő azt állítja, hogy volt férje a mai napig f*nyegető SMS-ekkel bombázza – köztük olyan üzenetekkel, mint: „Készülj a következményekre.” Gabi szerint ezek az üzenetek nemcsak zaklatásként hatnak, de céljuk egyértelmű: félelemben tartani őt. Úgy érzi, egykori párja minden lépéséről tud, mintha figyeltetné. „Pontosan tisztában van vele, mikor hova megyek, milyen munkáim vannak, és szervezkedik ellenem” – nyilatkozta.
ÉS MOST JÖN A FEKETELEVES! LAPOZZ A RÉSZLETEKÉRT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Kívülről a legszembetűnőbb változás az orr-részen történt. Az előző generációs 208 volt az egyik első Peugeot, amely megkapta a háromkarom-világítási stílust, ami mára a márka arculatának védjegyévé vált. A frissítés során ezt valamelyest visszafogták: a LED-ek lejjebb, a lökhárítóba kerültek a fényszórókból.
„Imádtam a korábbi GT változat fénydizájnját a kerek főfényszórókkal és a jellegzetes karmokkal meg az agyarakat idéző elemekkel. Kár, hogy ezt most visszafogták, bár az alacsonyabb felszereltségű változatok így kevésbé tűnnek fapadosnak.”
Újak a könnyűfém keréktárcsák is, és a hűtőrács – amely az elektromos változatban természetesen csak díszítőelem – testszínű részleteket kapott.
Összességében egy tetszetős, jó arányokkal megrajzolt autóról van szó – talán a Peugeot legjobb kisautós próbálkozása az utóbbi évekből.
Az e-208 a CMP (Compact Modular Platform) padlólemezre épül, amelyet eleve úgy terveztek, hogy különösebb átalakítás nélkül képes legyen befogadni egy elektromos hajtásláncot és nagy akkumulátort.
A lítiumion-akkumulátor a padló alatt, gyakorlatilag egy „H” alakú elrendezésben helyezkedik el, és két változatban érhető el: 50 kWh (ebből 47 kWh használható) és 54 kWh (50,8 kWh használható). Bár ez elsőre nem tűnik óriási különbségnek, a nagyobb akku előnye a hajtáslánc hatékonyságában mutatkozik meg.
Az 50 kWh-s változat a régi rendszert kapta, 134 lóerős villanymotorral és 225 mérföldes WLTP hatótávval. A 54 kWh-s verzió ezzel szemben már 154 lóerős motort használ, és 248 mérföldes hatótávot tud, a WLTP szerint. Bosszantó, hogy a továbbfejlesztett hajtásláncot csak a csúcsfelszereltségű GT változathoz adják. Legalább a hőszivattyú alapfelszereltségként jár hozzá.
Összehasonlítva egy hagyományos benzinmotoros 208-assal, az akkumulátorcsomag körülbelül 300 kg többletsúlyt jelent, de a mérnökök igyekeztek ezt a tömeget a lehető legalacsonyabbra és a tengelytávon belülre helyezni.
Egy további ügyes részlet, hogy a hőszivattyú – amely az utastér fűtéséért és hűtéséért felel – alapáron jár, ami különösen a téli időszakban segít javítani a hatékonyságot.
Leave a Comment