Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, június 29
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Nyugdíjasok alatt esett össze

    BY admin2025.06.26.

    Összeesett a ló, a 36 fokos hőségben emelkedőn kellett turistákat felhúznia.. A ló végki/erü/tség miatt esett össze, nagy riadalmat okozva ezzel a nyugdíjas turistáknak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Hyundai Santa Fe és Kona tesztjei is rámutattak arra, hogy a Kia és a Hyundai vezetéstámogató rendszerei valószínűleg a leggyengébbek közé tartoznak a nagy autógyártók között. Ezek a rendszerek messze nem olyan kifinomultak, mint amit más gyártóknál megszokhattunk, különösen az adaptív sebességtartó automatika tekintetében. Ez a rendszer nem működik olyan finoman, mint más márkáknál, és ami ennél is bosszantóbb lehet sokak számára, hogy nem lehet átváltani egyszerű, nem adaptív tempomatra. A sávtartás félautonóm módja ugyan könnyen ki-be kapcsolható egy kormányon elhelyezett gombbal, de a működése távol áll az ideálistól.

    A sávtartó asszisztens különösen vidéki utakon gyakorlatilag használhatatlan. Szerencsére ezt is könnyű kikapcsolni, ha hosszan nyomva tartjuk az erre szolgáló gombot a kormányon. A sebességtúllépésre figyelmeztető hangjelzés is halkítható ugyanilyen módon, de még így is minden egyes sebességhatár-változásnál hangjelzést ad. Ha ezt teljesen ki akarjuk iktatni, akkor mélyebbre kell merülnünk a menürendszerben, és teljesen ki kell kapcsolni a sebességkorlátozás-felismerő rendszert.

    Az egyik legidegesítőbb funkció azonban kétségkívül a vezető éberségfigyelő rendszere. Ez egy zavaró módon elhelyezett kamerát használ a kormányoszlopon, és elképesztően túlbuzgón működik. Nemcsak hogy csak egy al-menüben lehet kikapcsolni, de minden indításkor automatikusan visszakapcsol. Még ha ki is kapcsoljuk, akkor is előfordulhat, hogy tévesen azt állítja, elaludtunk vezetés közben – ez különösen zavaró lehet egy hosszú, de koncentrált vezetés során.

    Az EV3 ára első ránézésre kedvezőnek tűnik: az alapmodell, az úgynevezett Air felszereltség kisebb akkumulátorral 32 995 fonttól indul. Ezért az összegért viszont meglepően sok mindent kapunk: fűthető ülések, elöl-hátul parkolószenzorok, adaptív tempomat és egy sor egyéb funkció is benne van, és még így is 270 mérföldes (kb. 435 km) hatótávval számolhatunk.

    Previous Post

    Földrengés volt Magyarországon!

    Next Post

    Ezekkel a filléres trükkökkel hűtheted le a lakást!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Debreceni nyugdíjas drámája!

    K

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum