Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Nyugdíjasok alatt esett össze

Posted on 2025.06.26.

Összeesett a ló, a 36 fokos hőségben emelkedőn kellett turistákat felhúznia.. A ló végki/erü/tség miatt esett össze, nagy riadalmat okozva ezzel a nyugdíjas turistáknak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai Santa Fe és Kona tesztjei is rámutattak arra, hogy a Kia és a Hyundai vezetéstámogató rendszerei valószínűleg a leggyengébbek közé tartoznak a nagy autógyártók között. Ezek a rendszerek messze nem olyan kifinomultak, mint amit más gyártóknál megszokhattunk, különösen az adaptív sebességtartó automatika tekintetében. Ez a rendszer nem működik olyan finoman, mint más márkáknál, és ami ennél is bosszantóbb lehet sokak számára, hogy nem lehet átváltani egyszerű, nem adaptív tempomatra. A sávtartás félautonóm módja ugyan könnyen ki-be kapcsolható egy kormányon elhelyezett gombbal, de a működése távol áll az ideálistól.

A sávtartó asszisztens különösen vidéki utakon gyakorlatilag használhatatlan. Szerencsére ezt is könnyű kikapcsolni, ha hosszan nyomva tartjuk az erre szolgáló gombot a kormányon. A sebességtúllépésre figyelmeztető hangjelzés is halkítható ugyanilyen módon, de még így is minden egyes sebességhatár-változásnál hangjelzést ad. Ha ezt teljesen ki akarjuk iktatni, akkor mélyebbre kell merülnünk a menürendszerben, és teljesen ki kell kapcsolni a sebességkorlátozás-felismerő rendszert.

Az egyik legidegesítőbb funkció azonban kétségkívül a vezető éberségfigyelő rendszere. Ez egy zavaró módon elhelyezett kamerát használ a kormányoszlopon, és elképesztően túlbuzgón működik. Nemcsak hogy csak egy al-menüben lehet kikapcsolni, de minden indításkor automatikusan visszakapcsol. Még ha ki is kapcsoljuk, akkor is előfordulhat, hogy tévesen azt állítja, elaludtunk vezetés közben – ez különösen zavaró lehet egy hosszú, de koncentrált vezetés során.

Az EV3 ára első ránézésre kedvezőnek tűnik: az alapmodell, az úgynevezett Air felszereltség kisebb akkumulátorral 32 995 fonttól indul. Ezért az összegért viszont meglepően sok mindent kapunk: fűthető ülések, elöl-hátul parkolószenzorok, adaptív tempomat és egy sor egyéb funkció is benne van, és még így is 270 mérföldes (kb. 435 km) hatótávval számolhatunk.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme