Nyugdíjasokat kellett kimenekíteni a termálfürdőből!

Súlyos mé/ge/és történt a túrkevei termálfürdőben! 120 embert kellett kimenteni a magyar strandról, többet kórházba vinni! Tömeges rosszullét! A nyugdíjasok nem tudtak mit kezdeni. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az MG S5 ebbe a mezőnybe száll be az MG-re jellemző árkedvezménnyel, vagyis továbbra is a megfizethetőségre épít, miközben nem spórol az élménnyel és a funkcionalitással sem. És ami igazán figyelemre méltó: az autó sok tekintetben egyáltalán nem kelti olcsó vagy kompromisszumos termék benyomását. Külsőre, belső térre és vezetési élményre is olyan benyomást kelt, mintha egy sokkal magasabb árkategóriába tartozna, ami megkérdőjelezi, hogy valóban szüksége van-e bármiféle árkedvezményre ahhoz, hogy versenyképes legyen. Érdemes tehát tovább olvasni, hogy kiderüljön, miben is rejlik az S5 EV valódi értéke.
Ami a méreteit illeti, az MG S5 EV szinte pontosan akkora, mint a legfőbb versenytársai: kevesebb mint 4,5 méter hosszú, ami ideálissá teszi a városi közlekedéshez, miközben elég tágas marad családi használatra is. Bár technikai szempontból rokonságban áll az MG 4-gyel, megjelenésében jóval érettebb, kifinomultabb karaktert mutat. Míg az MG 4 kompakt formája némileg játékautós hatást kelt – szinte olyan, mintha egy műanyag modell lenne –, addig az S5 dizájnja sokkal letisztultabb és arányosabb. Az autó első lökhárítója például a Cyberster kabrió látványos első légbeömlőjét idézi, a karosszéria formái pedig elegánsan íveltek, ami elűzi a dobozszerű megjelenés érzését. A végeredmény nem feltétlenül olyan karakteres, mint az MG 4 esetében, de sokkal kiforrottabb, érettebb és kevesebb stílusbeli bizonytalanságot mutat.
Az MG új modellje, az S5, ugyanarra az acélvázas, moduláris és méretben skálázható platformra épül, mint az MG 4, ami azt jelenti, hogy a hajtáslánc kialakítása és a műszaki megoldások nagyrészt megegyeznek. A platform lehetővé teszi, hogy az autó hátulján egy állandó mágneses szinkronmotor kapjon helyet, amely AC rendszerű, vagyis váltóáramú. Ez a motor az alapmodell – azaz a Standard Range – esetében 168 lóerős teljesítményt és 184 font-láb forgatónyomatékot nyújt, míg a hosszabb hatótávú változatban, a Long Range-ben, ugyanez a motor már 228 lóerőt és 258 font-láb nyomatékot képes leadni. Ez utóbbi teljesítmény magasabb, mint amit az MG 4 azonos változata kínál, így dinamikában is versenyképesebb lehet.
Leave a Comment