Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Nyugdíjasoknak Ingyenesen járnak ezek az EU-s élelmiszercsomagok!

Posted on 2025.05.14.

A kisnyugdíjasok több helyről is kérhetnek ingyenes támogatást. Az élelmiszercsomagok célja, hogy segítsék a rászorulókat és megerősítsék a szociális védőhálót. Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb országos, helyi és EU-s programokat, valamint a civil szervezetek által kínált lehetőségeket.
LAPOZZ A RÉSZLETEKÉRT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Egy elsőkerék-meghajtású ferdehátúhoz képest az új Type R meglehetősen menő műszaki alapokkal rendelkezik.
A motor egy 2,0 literes, turbófeltöltéses négyhengeres, amely nagyrészt az előző modellből származik, ám könnyebb lendkerékkel, megnövelt levegőbeömlő kapacitással és szabadabb áramlású kipufogórendszerrel – és még néhány egyéb módosítással – lett továbbfejlesztve.
Ez nagyjából a brit utakhoz optimálisan illeszkedő teljesítményszint.
A motor most 325 lóerőt ad le 6500-as fordulatszámon, és 420 Nm nyomatékot már 2200-as fordulaton (korábban 316 LE és 400 Nm volt).

A teljesítmény egy hatfokozatú kézi váltón keresztül jut el az első kerekekhez, akárcsak korábban, de a váltószerkezetet áttervezték, hogy csökkentsék a kar oldalirányú mozgását sebességben, különösen az első fokozatba történő visszakapcsolásnál – tehát azt, ami már eddig is nagyon jó volt, még precízebbé tették. Emellett mechanikus önzáró differenciálmű is került az autóba.
325 lóerőt kizárólag az első kerekeken keresztül átvinni nem kis feladat, ezért a felfüggesztés megtartotta a kettős tengelyű McPherson rugóstagos első megoldást, amely csökkenti a kerék középpontja és a kormánycsap közti távolságot, így mérsékli a hajlamot a kormányzási nyomaték (torque steer) kialakulására. Hátul több lengőkaros rendszer dolgozik, az autó pedig adaptív lengéscsillapítókat is kapott. Ezek alapján ez az autó továbbra is egy klasszikus, analóg hot hatch, de egy olyan iskola tanulója, amelynek már közeleg az évzárója. Ideje játszani.
Egyébként az is érződik, hogy a karosszéria megnövelt merevsége miatt a futómű sokkal többször tudja azt csinálni, amire való, így a Honda egy kényelmesebben rugózó autót kínálhat. Az előző modellnek keménynek kellett lennie, hogy elérje a kívánt precizitást; itt viszont a szerkezeti szilárdság már önmagában biztosítja ennek nagy részét, így lehetőség nyílik egy lágyabb hangolásra.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme