Kerékpárra és rokkant kocsira is jönne a műszaki vizsga! A 10 évnél idősebb autók így kapnak csak érvényes okmányt! A friss tervezet szerint 2026-tól szigorodnak a járművek műszaki vizsgára vonatkozó szabályai, amelyektől az uniós döntéshozók azt várják, hogy 2050-ig 7 000 életet mentenek meg, és több mint 65 000 súlyos közúti balesetet sikerül megelőzni. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A menetteljesítmények tehát meggyőzőek, ám a kanyarokban már kevésbé lenyűgöző a MiTo: a vezetési élmény nem olyan közvetlen, mint a riválisoké. A futómű feszes, de nem eléggé kifinomult ahhoz, hogy komolyabban megszorongassa a Renaultsport Clio-t vagy a MINI-t. A sportos ambíciók ellenére a vezetési élmény inkább kiegyensúlyozott, mintsem adrenalintól fűtött.
A motor start-stop rendszerrel is fel van szerelve, ami segít a kedvezőbb fogyasztás elérésében – a gyári adat szerint a MiTo Quadrifoglio Verde 4,9 l/100 km-t (47,1 mpg) fogyaszt vegyes használatban, CO₂-kibocsátása pedig 139 g/km, ami kiemelkedően jó érték a konkurenciához képest. A MINI Cooper S például 190 g/km-t, a Citroen DS3 1.6 THP pedig 155 g/km-t produkál. Azonban ez a takarékosság sem ellensúlyozza a modell legnagyobb hátrányát: az árát. Az MiTo QV az egyik legdrágább kis méretű sportmodell a piacon, és nagyjából ugyanannyiba kerül, mint a MINI Cooper S vagy a Renaultsport Clio 200, miközben a Citroen DS3 közel 2 000 fonttal olcsóbb, hasonló teljesítmény mellett.