Nyugdíjemelés júniustól! Csak ez a papír kell hozzá!

A kivételes nyugellátás-emelés azok számára elérhető, akik már nyugellátásban részesülnek, és az alábbi feltételek valamelyikének megfelelnek:
betöltötték az öregségi nyugdíjkorhatárt, megváltozott munkaképességű özvegyi nyugdíjasok, olyan özvegyi nyugdíjasok, akik fogyatékossággal élnek, tartósan betegek vagy legalább két árvaellátásra jogosult gyermeket nevelnek, árvaellátásban részesülő személyek.
Ekkora összegre számíthatnak havonta a járandóságuk felett:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Jaguar javára írható, hogy amikor a Land Rover az előző évtized elején elveszítette a BMW-féle benzin- és dízelmotorokat, ennek következményeként még jobb, házon belül fejlesztett erőforrásokhoz jutott a Discovery számára.
A Discovery-be szerelt 2993 köbcentis V6-os turbódízel lényegében ugyanaz a motor volt, mint amit a Jaguar XF szedánba is építettek, és 2011-ben újra továbbfejlesztettek. Ez az erőforrás 252 lóerőt adott le 4000-es fordulaton, és 600 Nm nyomatékot 2000-nél. Az Egyesült Királyság piacán ez volt az egyetlen elérhető motorváltozat, és alapáron nyolcfokozatú ZF automata váltó járt hozzá.
A Discovery nagy tömege azonban jelentős kompromisszumokra kényszerítette az autó egyenes vonalú menetteljesítményét tekintve. Ez nem egy gyors autó volt, és nem is reagált élénken – például nem lehetett vele könnyedén réseket kihasználva előretörni a forgalomban.
Mégsem volt minden veszve. A Land Rover kiemelkedő finomhangolással és egy olyan váltóval ellensúlyozta a tömegből eredő hátrányokat, amely képes volt az utolsó fordulatszámig kihasználni a motor hatékonyságát.
Így, bár a hivatalos adatok szerint 0–100 km/h-ra 9,6 másodperc alatt gyorsult, a valóságban olyan benyomást keltett, hogy van benne elegendő erő – ha nem is túl bőkezűen –, mindezt egy ilyen méretű autóhoz képest meglepően fegyelmezett fellépéssel párosítva.
A váltó áttételezése is jól megválasztott volt, így az elérhető teljesítmény többet nyújtott, mint amit a számok ígértek.
Üresjáratban a Discovery motorja csak egy egészen halk zörejt adott, és semmilyen vibrációt nem keltett. Menet közben időnként hallható volt, de akkor is csak egy kultúrált V6-os kellemes duruzsolása formájában.
A gázreakció megfelelő volt, és ami különösen fontos: sokkal nagyobb induló nyomatékot kínált, mint a korábbi, 2,7 literes változat.
Leave a Comment