Önkezével vetett véget! David Hasselhoff megható búcsúja!

A világ lélegzete elakadt a szörnyű hír hallatán: A 62 éves színészt saját lánya, Hayley Hasselhoff találta meg mozdulatlanul – a hollywoodi ház, amely valaha a családi boldogság otthona volt, most a gyász és a fájdalom színterévé vált. MUTATUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Annak érdekében, hogy a Bayon kiemelkedjen a Hyundai többi modellje közül, a gyártó szokatlan külső dizájnnal látta el legkisebb SUV-ját. Könnyen megbocsátható lenne, ha valaki azt hinné, hogy ez a feltűnő külső valamilyen különleges technikai megoldást takar, de valójában a Bayon meglehetősen egyszerű alapokra épül – ugyanarra a platformra, mint a Hyundai i20 szupermini.
A karcsú fényszórók, az osztott hűtőrács és a szögletes első kialakítás egyedi megjelenést kölcsönöznek az autónak, míg a hátsó rész cikkcakkos formavilágot és befelé mutató hátsó lámpákat kapott, minimális festett felülettel a csomagtérajtón. Mindez valóban segít a Bayonnak abban, hogy kitűnjön a tömegből, bár a jóval nagyobb méretű Hyundai Kona szintén látványos megjelenéssel bír, ami inkább a gyártó legnagyobb SUV-jára, a teljesen elektromos Hyundai Ioniq 9-re hasonlít.
Míg a Kona elérhető benzines, hibrid és elektromos változatban is, addig a Bayon csak egyféle motorral kapható: egy 1,0 literes háromhengeres benzinmotorral, amely 99 lóerőt és 172 Nm nyomatékot kínál. Korábban létezett egy erősebb, 118 lóerős változat is, de az a modellfrissítéssel együtt kikerült a kínálatból – ahogy az 48V-os mild-hibrid rendszer is, amely jobb hatékonyságot és enyhe gyorsítási rásegítést biztosított. A Bayon továbbra is elérhető hatfokozatú kézi, vagy hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval.
A felszereltségi szinteket a modellfrissítéssel szintén átdolgozták, hogy jobban illeszkedjenek a Hyundai kínálatához. Az alapváltozat, az Advance, 16 colos könnyűfém felniket, automatikus távolsági fényszórót, tempomatot, hátsó parkolószenzorokat, 10,25 hüvelykes digitális műszeregységet és 8 hüvelykes központi érintőképernyőt kínál, okostelefon-csatlakozással. A középső Premium felszereltség már 17 colos kerekeket, sötétített hátsó ablakokat, automata klímát, esőérzékelős ablaktörlőt, első parkolószenzorokat, fűthető első üléseket és fűthető kormánykereket is kínál. A csúcsfelszereltségű Ultimate változat egy Bose hifirendszerrel és elegánsabb belső burkolatokkal bővül, de az ár-érték aránya kérdéses, így valószínűleg nem éri meg a felárat.
Leave a Comment