Óráink vannak hátra: 11 vármegye kapott riasztást

Óráink vannak hátra: 11 vármegye kapott riasztást a közelgő jégviharok miatt – ha ott élsz, ezt most azonnal tudnod kell! Ahogy májusban elillan a napsütéses délelőtt varázsa, egyre sötétebb árnyalatot ölt a horizont. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A harmadik generációs Jazz hibride verziója nem volt túl sikeres, hiszen teljesítményben, vezethetőségben és mechanikai finomhangolásban is küzdött, mind a kanyarokban, mind az egyenesekben. Azonban az új hibrid hajtáslánc már sokkal ígéretesebben indul.
Míg a régi modell morajló, szívó 1,5 literes négyhengerese terhelés alatt úgy szólt, mint egy turmixgép tele dühös fémes méhekkel, az új modell sokkal csendesebb.
Az e:HEV felirat egyre több új Honda terméken fog feltűnni az elkövetkező években. 2022-re a cég összesen hat elektromosított modellt fog árusítani Európában, amelyek között a Jazz és az E is szerepelni fog.
A Jazz új e-CVT váltója a kemikusan jellemző, CVT-vel rendelkező autóknál megszokott állandó zúgás helyett ügyesen kezeli a motor forgattyúsházának sebességét. A gyorsítás során az autó olyan fokozatos, lépcsőzetes erőátvitelben gyorsul, amit akár egy hagyományos duálkuplungos rendszertől is elvárhatnánk, még akkor is, ha a gázpedált padlóig nyomva tartjuk. Ez kétségtelenül üdvözlendő tulajdonság.
Objektíven mérve azonban a gyorsulás nem kiemelkedő. Az autó 0-100 km/h (0-60 mph) ideje 9,6 másodperc, ami nem annyira elmaradott a kategória átlagától, hogy erős kritikát érdemelne, de a 48-112 km/h (30-70 mph) közötti idő 10,0 másodperc, ami kevésbé versenyképes, főleg mivel az új Yaris 8,8 másodperc alatt elérte ugyanazt.
A Jazz időnként valóban kicsit erőlködve gyorsul, különösen amikor autópályára felhajtunk vagy előzni próbálunk. Ennek ellenére, azokban az urbánus környezetekben, ahol a Jazz valóban jól teljesít, barátságosan viselkedik. Elektromos meghajtója erőteljes kezdeti gyorsulást és éles gázpedál-választ biztosít, és az, ahogyan a benzin- és elektromos meghajtás módjait váltogatja, jól van beállítva. Az is teljesen reális, hogy sok rövid távú, városi közlekedési utat elektromosan, alacsonyabb üzemanyag-fogyasztással képes megtenni, így pénzügyi előnyökhöz juthatunk.
Leave a Comment