Nekem azt tanították, ha tele van a hűtő és a kamra, úgy át lehet vészelni. Akkor nem érezzük, hogy szegények vagyunk. Azt nem tanították, abba belenőttem, hogy egy főtt ételt lehet két napig enni, hogy nem eszünk minden nap húst, ha hétvégén pörkölt van, akkor hétköznap lesz főzelék és a maradék feltétnek megy, hogy sütemény hétvégén van és a nassolást úgy lehet elkerülni, ha nincs otthon nassolnivaló, nem úgy, hogy pörlekedünk a gyerekkel, mert chipset eszik, nem rendes kaját. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Alfa Romeo 159 egy olyan modell, amely ugyan nem tartozik a prémium kategória legjobbjai közé, mégis van benne valami különleges, ami miatt nehéz közömbösen elmenni mellette – ez pedig nem más, mint az olaszos szenvedély és formai elegancia, amit az autó minden részletéből sugároz.
A motorválaszték két turbófeltöltéses erőforrásból áll: egy benzinesből és egy dízelből. A dízelmotor csendes és finoman jár, ráadásul kétféle teljesítményszinten érhető el: 136 és 170 lóerővel, mindkét esetben elsőkerék-hajtással. A mindennapokban ezek a motorok megbízható, takarékos társak, különösen az újonnan bevezetett, visszafogottabb változat, amelyet kifejezetten azzal a céllal fejlesztettek, hogy a modell vonzóbb legyen a céges flották számára. Ez az erőforrás 55,4 mpg (kb. 5,1 l/100 km) fogyasztással és 134 g/km szén-dioxid-kibocsátással a jelenlegi kínálat legtakarékosabb tagja. Mindez dicséretes, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy a versenytársak többsége még ezt is könnyedén felülmúlja, különösen a modern prémium dízelek között.