Orbán Viktor: „Nem adhatom át a hatalmat”

Orbán Viktor interjút adott egy amerikai műsorban, ahol először jelentette be hivatalosan, hogy újra elindul a miniszterelnöki posztért a 2026-os választásokon. Streit azzal indított, hogy szeretne tiszta vizet önteni a pohárba! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A motorpaletta ismerős lehet a Ceedből, mivel ugyanarra a padlólemezre épül az XCeed. A korábbi 1,4 literes benzinmotor már nem elérhető, de használtként még megtalálható; teljesítménye elegendő, bár nagyobb gázadásra kissé nyers hanghatásokat produkál. A jelenlegi 1,5 literes, 158 lóerős benzinmotor 8,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, míg a plug-in hibrid ugyanezt 10,6 másodperc alatt teljesíti. A korábbi, háromhengeres 1,0 literes motor és a kétféle, 1,6 literes dízel – 114 és 134 lóerős változatban – szintén már csak használtan elérhetőek, ezeknél a gyorsulás 10-11 másodperc közötti értékeket mutat.
Üzemanyag-fogyasztás és fenntartási költségek terén a plug-in hibrid a leginkább gazdaságos: akár 201 mpg (1,4 l/100 km) fogyasztási értékkel és mindössze 32 g/km CO₂ kibocsátással, bár ezt csak akkor lehet megközelíteni, ha az akkumulátort rendszeresen töltik. A modell különösen kedvező választás céges autóként, mivel az alacsony károsanyag-kibocsátás 12%-os cégesadó-kulcsot eredményez. A benzines modellek – például az 1.5 T-GDi – 46-47 mpg közötti fogyasztással és 137–143 g/km CO₂ kibocsátással rendelkeznek.
Biztosítási szempontból a plug-in hibrid a 15-ös csoportba tartozik (a 50-ből), míg a benzines modellek általában a 17-es vagy 18-as csoportba esnek felszereltségtől függően. A várható értéktartás átlagosan 44%, bár a GT-Line S változat az 1,5 literes motorral csupán 39%-os maradványértéket kínál három év és 36 ezer mérföld után.
Leave a Comment