Óriási a baj! Hevesi Tamásról van szó!

Egy megdöbbentő, sőt, már első látásra is riasztó videó kezdett keringeni a TTok-on. A felvétel szerint Hevesi Tamás énekes áltablettát reklámoz, amely állítólag lehetővé teszi a cukorbetegek számára, hogy elhagyják az inzulint. Óriási a botrány, már a rendősrégi feljelentés is megszületett!
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Pulsar kudarca részben annak is volt betudható, hogy a kompakt hatchbackek kategóriájában olyan erős volt a mezőny, hogy már eleve esélytelen volt kiemelkedni. Bár vonzó tulajdonságai, mint a kiváló belső tér, a kényelmes utazási hangolás és a „Nissan Safety Shield” név alatt összefoglalt vezetéstámogató rendszerek mind pozitívumként szerepeltek, ez nem volt elég. Versenyképes árazásával olyan modellek riválisa lett, mint a SEAT Leon, Hyundai i30, Kia Ceed és Peugeot 308, ám egy lépés volt mégis túl messze ahhoz, hogy felvegye a versenyt olyan autókkal, mint a Ford Focus, Mazda 3, Honda Civic vagy Volkswagen Golf.
A Pulsart 2014-ben két motorral vezették be: egy 1,2 literes DIG-T 115 lóerős turbós benzinessel, illetve egy 1,5 literes dCi 110 lóerős dízellel. Csak az 1,2 literes benzines volt elérhető a Nissan Xtronic CVT automata váltójával.
2015 májusában csatlakozott a kínálathoz a nagyobb teljesítményű 1,6 literes DIG-T 190 lóerős turbós benzinmotor, miközben a futóművet is átdolgozták sportosabb hangolás érdekében, élesebb kormányzással és merevebb alvázzal. A Pulsar DIG-T 190 modell kisebb külső és belső stílusfrissítésekkel, például egyedi 18 colos könnyűfém keréktárcsákkal ismerhető fel. Ez a széria csúcsteljesítményű változata maradt, mivel bár felmerült egy Pulsar Nismo hot hatch változat bevezetése, az végül nem valósult meg.
Leave a Comment