Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Óriási baki a Szerencsekerékben!

Posted on 2025.08.15.

Meglehet, hogy a vetélkedő epizódjai nem élőben kerülnek adásba, a nézők legnagyobb örömére a legtöbb bakit nem vágják ki előtte. Így eshetett meg, hogy Kasza Tibi legutóbbi elszólása pillanatok alatt bejárta az internetet.
MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A DS 7 2022-ben esett át egy átfogó modellfrissítésen, amely során elhagyta a „Crossback” utónevet is, így most egyszerűen csak DS 7 néven fut. A frissített változatot a markáns, Pixel LED Vision 3.0 technológiával felszerelt fényszórók különböztetik meg, amelyek képesek alkalmazkodni az eltérő útviszonyokhoz. Ezekhez társulnak a különleges nappali menetfények is, amelyek öt ívelt vonalként húzódnak le a fényszórók alól. A hátsó rész is látványosabbá vált: karosszériaélek szélesebb megjelenést kölcsönöznek, az új LED-lámpák pedig karcsúbb formát kaptak. Az utastér központi eleme egy 12 hüvelykes érintőképernyő lett, amelyhez egy 12,3 hüvelykes digitális műszeregység társul. A plug-in hibrid modellek akkumulátora is nagyobb lett: 13,2 kWh helyett már 14,2 kWh kapacitással rendelkeznek.

A DS 7 mindig is a fejlett technológiai megoldásaira támaszkodott, hogy kitűnjön a versenytársak közül. A plug-in modellekben elérhető az Active Scan Suspension, amely kamerákkal „olvassa” az útburkolatot, és ehhez igazítja a lengéscsillapítók működését. Az adaptív tempomat képes megállítani az autót, majd forgalomban újra elindítani, és bizonyos kivitelek esetén elérhető a vezetőfigyelő kamera, az éjjellátó rendszer és a head-up display is.

A motorválaszték négyhengeres erőforrásokra épül: egy BlueHDi 130 dízel és háromféle E-Tense plug-in hibrid benzinmotor szerepel a kínálatban. A legolcsóbb belépő a dízelváltozat, amely elsőkerék-meghajtással és nyolcfokozatú automata váltóval érkezik. A plug-in hibridek sorát az E-Tense 225 nyitja 222 lóerővel és elsőkerék-meghajtással, ezt követi a 292 lóerős, összkerékhajtású E-Tense 300, valamint a 350 lóerős E-Tense 360, amelyet a DS Performance különleges futóműhangolással, szélesebb nyomtávval, új rugókkal és lengéscsillapítókkal látott el.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme