Óriási borravalót adnak a nyugdíjasok a postásoknak

A magyar nyugdíjasok körében máig él egy régi, bensőséges hagyomány: amikor a postás kézbesíti a nyugdíjat, sokan egy kis borravalóval, házi süteménnyel vagy egy pohár meleg teával hálálják meg a szolgálatot. Bár a világ egyre inkább az elektronikus utalások felé fordul, a személyes kézbesítés – és az azzal járó emberi kapcsolat – sok helyen még mindig fontos szerepet játszik.
Egy új felmérés szerint hatalmas összegeket adnak a nyugdíjasok! MUTATJUK A PONTOS ÖSSZEGEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A vezetési élmény szempontjából leginkább az a nyolcfokozatú automata váltó húzza vissza ezt a modellt. Míg a futómű viszonylag sima utazást nyújt alacsonyabb sebességeknél, a hajtáslánc igazán nem érdemel semmilyen prémium minősítést.
A sebességváltások gyakran rángatósak, és a váltó reakcióideje is lassú, amikor gyorsabb utak során több teljesítményt kérünk. A helyzet javul, ha már egyenletes tempóban haladunk, ami talán nem meglepő a kocsi lassú 0-62 mph (0-100 km/h) ideje miatt, ami 9,2 másodperc – ez több a már nem kapható, 153 lóerős változat 8,8 másodperces idejéhez képest.
Az autó teljesítményét pedig tovább árnyalja a túlzott oldalbedőlés, ami a puha futóműnek köszönhetően még a villanyos DS E-Tense testvérénél is kifejezettebb. A kormányzás könnyű, az autó pedig elég stabil és precíz marad az erőteljes dőlések ellenére is; azonban ezek a mozgások bizonyára néhány tulajdonost meglephetnek nagyobb sebességnél.
Az út haladása közben pedig egy háromhengeres motor hangja szűrődik be, ami inkább egy 20 ezer font alatti Daciától várható el, mint egy 31 ezer font körüli prémium crossovertól – ez pedig egy meglehetősen nagy mulasztás egy olyan márkától, amelynek az lenne a dolga, hogy a kifinomultságra fókuszáljon.
Mindenesetre a DS várhatóan 2025-ben megszünteti a Puretech változatot, helyette egy Hybrid 136-os verzió érkezik, amely csendesebb és takarékosabb lesz.
A multimédia kezelőszervei fényes, gyémánt alakú érintőgombok, amelyek gyakran hosszú lenyomást igényelnek, és a sofőrtől messze, kényelmetlenül helyezkednek el. A frissített 10,3 colos DS Iris infotainment-rendszer, amely a Peugeot és a Citroën rendszereivel rokon, nem annyira intuitív vagy könnyen kezelhető, mint azok, de támogatja a vezeték nélküli okostelefon-tükrözést, és egyszerűen lehet váltani a natív és tükrözött módok között.
A DS új,hálózati hangfelismerő funkciót vezetett be, amelyet „over-the-air” frissítéssel lehet aktiválni, azonban a tesztek szerint a gyakorlati használhatósága korlátozott, gyakran helytelen vagy hiányos válaszokat adott például olyan kérdésekre, mint „hol van a legközelebbi orvosi rendelő?”
Leave a Comment