Óriásit hibázott Élőben Szellő István! Levették a képernyőről!

Az RTL Híradó adása minden várakozást felülmúlt — de nem a hírek tartalma miatt. A képernyő két jól ismert arca, Szellő István és Erős Antónia, hosszú ideje dolgoznak együtt, és szakmai összhangjuk annyira természetes, hogy sok néző azt hiszi, a civil életben is összetartoznak. Valójában azonban csak régi, mély barátság köti őket össze, amit még az élő adásokban elkövetett hibák sem tudnak megtörni.
ÁM ÓRIÁSI BAKI TÖRTÉNT AZ ÉLŐ ADÁBAN! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az elektromos hajtásláncokra való átállás sok gyártó számára nehézségekkel teli út volt, de olyan autók, mint a Kia EV6, megmutatták, hogy a koreai gyártó vidámabban haladt végig ezen az úton, mint sok vetélytársa. A Kia nemcsak hogy elképesztő ütemben képes új elektromos modelleket piacra dobni – a márka célja, hogy 2027-re világszerte 15 teljesen elektromos modellt kínáljon –, de azok számára is továbbra is kínál járműveket, akik még nem készek a váltásra. Az olcsó, benzines Kia Picantótól a nagy, dízelmotoros, hétüléses Kia Sorentóig a kínálat valóban mindenki számára tartogat valamit.
Az elektromos palettán belül az EV6 jelentős ugrást jelentett a korábbi kínálathoz képest. Az előző Kia Soul EV és Kia Niro EV modellek lehetővé tették a Kia számára, hogy elsajátítsa az elektromos technológiát, és akkoriban igen meggyőző járművek voltak. Az EV6 viszont már a Hyundai-csoport E-GMP platformjára épült, amely 800 voltos technológiát alkalmaz. Megjelenésekor csak prémium modellek, például a Porsche Taycan rendelkeztek ilyen fejlett elektromos rendszerrel, amely olyan töltési sebességet ígért, amit ebben az árkategóriában senki más nem tudott.
Az EV6 frissített változata nem csak külsőleg újult meg. A hatótávolságot most egy 84 kWh-s akkumulátor növeli – korábban 77,4 kWh volt –, a felfüggesztés, a belső tér és az alapfelszereltség is változott.
Az új EV6 ára körülbelül 39 000 fonttól indul az Air alapszintű változat esetén, amely 63 kWh-s akkumulátorral érkezik, míg az új 84 kWh-s akkumulátorcsomagra való frissítés hozzávetőlegesen 6 300 fonttal drágább. A GT-Line szint ára valamivel több mint 48 500 font, míg az összkerékhajtásos verzióért körülbelül 52 000 fontot kell fizetni. A csúcsverzió, a GT-Line S, összkerékhajtással és hőszivattyúval több mint 58 000 fontba kerül. A nagy teljesítményű EV6 GT frissített változatát még nem mutatták be, de várhatóan 62 500 font felett lesz az ára.
Leave a Comment