Országos tűzgyújtási tilalmat rendeltek el!

Június 25-től országos tűzgyújtási tilalom lép életbe Magyarország teljes területén – jelentette be a Nébih, a Belügyminisztérium Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságával egyeztetve. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Dacia 2013-ban lépett be az Egyesült Királyság piacára a második generációs Dacia Sanderóval, és ezzel azonnal magának követelte a „legolcsóbb új autó Britanniában” címét. Az alapmodell, azaz az Access változat ára mindössze 5995 fontnál kezdődött, amiért cserébe egy négykerekű, motorral felszerelt járművet kapott az ember – de nagyjából ennyiben ki is merült a felszereltség. Olyannyira puritán volt az autó, hogy még egy spártai is elégedetten helyezkedett volna el benne anélkül, hogy bármi hiányérzete lett volna.
Persze a figyelemfelkeltő ár ellenére kevesen választották a valóban csak a legszükségesebbeket tartalmazó „Aszkéta Különkiadást”. A magasabb felszereltségi szintek már tartalmaztak némi kényelmi extrát – például légkondicionálót és egy alap sztereó rendszert –, ám az ár még így is meglepően alacsony maradt. Ez az egyszerű, de vonzó ár-érték arányú recept bevált. A kínálatot hamarosan bővítették más, hasonlóan olcsó modellekkel, mint a Dacia Duster SUV és a Dacia Logan MCV, és mindössze három évvel a belépés után már a 100.000. eladott Dacia gépjárművüket ünnepelhették az Egyesült Királyságban.
Ugorjunk előre 2021-re, és azt látjuk, hogy a Renault tulajdonában lévő márka már 108.000 darab Sanderót értékesített csak Nagy-Britanniában. Ez a modell vált a márka gerincévé: a világjárvány előtti években évente több mint félmillió autót értékesítettek Európa-szerte, és a Sandero ennek jelentős részét tette ki. A növekedés üteme pedig elképesztő: 2023-ra a Dacia nagyobb piaci részesedéssel bír az Egyesült Királyságban, mint amekkorával tíz évvel korábban maga a Renault rendelkezett.
Most pedig elérkezett a Sandero harmadik generációja. Bár technikailag még mindig ez az Egyesült Királyság legolcsóbban megvásárolható új autója – az árak most 7995 fontról indulnak –, a Dacia ezúttal láthatóan komolyabb erőfeszítéseket tett annak érdekében, hogy ne csak a költségeket tartsa alacsonyan, hanem a felszereltséget és a kívánatosságot is komolyan növelje. Ez nem kis vállalás, főleg ha az a cél, hogy az emberek ne egy használt autót fontolgassanak inkább, hanem ezt az új modellt. Ez egyensúlyozás a szakadék szélén – meglátjuk, sikerül-e.
Leave a Comment