Összeállt Nagy Ervin és Alekosz

Soha senki valószínűleg nem számított rá, de a tegnapi napon megszületett egy az egyesség! Amire mindannyiunknak szüksége lehetett. Az említett két személy ugyanis összeállt Nagy Ervin és Nagy Alekosz! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ahogy előreugrunk a jelenbe, a kis SUV-k szegmense szinte hemzseg a versenytársaktól – ez részben a Nissan előrelátó termékstratégiájának is köszönhető, ugyanakkor komoly kihívást jelent a vállalat mérnökei számára. Sajnos úgy tűnik, hogy a 2019-ben bemutatott második generációs Nissan Juke nem tud maradéktalanul megfelelni ennek a kihívásnak.
A Juke megtartotta mindazokat a tulajdonságokat, amelyek az eredeti modellt olyan sikeressé tették: merész dizájn, kompakt, mégis praktikus méretek, valamint emelt hasmagasság és magas vezetési pozíció. Az új generáció 35 mm-rel szélesebb és 75 mm-rel hosszabb, míg a tengelytávja 105 mm-rel nőtt, így a belső tér is tágasabb lett.
A Juke a Renault Captur-rel osztozik a műszaki alapokon – ugyanazt a CMF-B platformot, hajtásláncokat és bizonyos technológiákat használják. A modellt Nagy-Britanniában tervezték, és a Nissan sunderlandi gyárában készül.
A vásárlók kétféle motor közül választhatnak: egy 112 lóerős, turbós, 1,0 literes háromhengeres benzinmotor, illetve egy 141 lóerős, 1,6 literes hibrid. Az előbbi választható kézi vagy automata váltóval, míg az utóbbi egy úgynevezett „multi-modális” automata váltót kapott. Nincs összkerékhajtású változat, szemben például a Toyota Yaris Cross vagy a Volkswagen T-Roc modelljeivel – minden Juke kizárólag elsőkerék-meghajtású.
A Nissan jól ismert, széles felszereltségi kínálata itt is elérhető: Acenta Premium, N-Connecta, Tekna, Tekna+ és N-Sport változatok közül lehet választani. Mindkét hajtáslánc – benzin és hibrid – elérhető az összes felszereltségi szinten. Az árak nagyjából 23 500 fontról indulnak az 1,0 literes Acenta Premium változat esetében.
A Juke komoly vetélytársakkal néz szembe. Ide tartozik a technológiailag rokon Renault Captur, amely stílus, praktikusság, kényelem és vezetési élmény kiegyensúlyozott kombinációját nyújtja. Más versenytársak, például a Citroën C3 Aircross, a Ford Puma, a Honda HR-V és a SEAT Arona különböző erősségeik révén szintén szoros versenyt jelentenek – legyen szó kényelemről, praktikusságról vagy vezethetőségről. A Peugeot 2008 egy prémiumabb irányba mozdult el, míg a T-Cross márkanevével és kiváló motorválasztékával hódít. Az egyik legnagyobb kihívó azonban talán a Skoda Kamiq, amely egy kiegyensúlyozott, ár-érték arányban erős kis SUV, akárcsak a Juke célközönsége.
Leave a Comment