Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    péntek, május 16
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Összetörtek a rajongók: Most jött a hír Szűcs Judith-ról!

    BY admin2025.05.14.

    Szűcs Judith, a hazai diszkózene ikonikus alakja csendben ünnepelte meg 71. születésnapját. A 1980-as években pályája csúcsán járt, nevét szinte mindenki ismerte, fellépésein tömegek szórakoztak. Mégis, az évtizedek során sem a szakma, sem az állam részéről nem érkezett hivatalos elismerés. Több mint fél évszázados pályafutását nem koronázta semmilyen díj, kitüntetés vagy nyilvános méltatás, amit sok más korabeli előadó már rég megkapott.
    MAJD KITÉRT VÉGTELENÜL ALACSONY NYUGDÍJÁRA! VALÓBVAN ENNYIT KAP:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Mi a helyzet a mozgásban? A teljes hibrid hajtáslánc nem a kedvencünk a Dusterben, és ugyanez igaz lehet a Bigsterre is (mivel a mild-hybrid változatokat még nem teszteltük, nem mondhatjuk biztosan), de a nagyobb 1,8 literes blokk, amely itt található, lényegesen kevésbé zajos és általánosan biztosabb érzést nyújt.
    A különbség nem olyan drámai, és a tipikus Volkswagen Tiguan-tulajdonos még mindig elég durvának találja nagyobb gázpedálterhelésnél, de az alacsony terhelésű gyorsulás sima és reagálékony, és az a képesség, hogy ez a hajtáslánc ügyesen át tud lépni az elektromos üzemmódba, továbbra is figyelemre méltó. Röviden, nem zavaró.
    A fékek is rendben vannak, és a Bigster jól megáll, nem utolsósorban azért, mert az önsúlya 1419 kg. Ez alacsonynak számít a szegmensen belül: az azonos kategóriájú Ford Kuga 1614 kg, míg a Kia Sportage 1561 kg. Az előny az, hogy bár a hibrid 153 lóerős és 127 lb-ft nyomatékkal rendelkező adatai papíron gyengének tűnnek, a gyakorlatban megfelelő haladást biztosítanak, legalábbis ha csak két személy van az autóban.

    Az alkalmazott technológia igazán érdekes. A tesztelt teljes hibrid Bigster a Renault E-Tech hajtásláncának egy verzióját használja – egy rendszert, amely ha a Dacia fejlesztette volna, drámaian megnövelte volna az autó árát. Az első prototípusát Lego-ban készítették (nem vicc), és két elektromos motort, egy kuplung nélküli négyfokozatú dog ‘box-ot, valamint egy belső égésű motort tartalmaz, amely a Bigster esetében az új, Dacia számára kifejlesztett 1,8 literes négyhengeres benzinmotor.
    A nagyobb motor hajtja a kerekeket, míg a kisebbik indító-generátorként működik, biztosítva, hogy a váltó bemeneti tengelyének sebessége és a motor (amelyet üresben tartanak) összehangolódjon a váltás során.
    Az egyik furcsaság, hogy a motor egy fokozaton keresztül hajthat, miközben a motor egy másikon adja át a hajtást. Ez egy oka annak, hogy ez a rendszer viszonylag kompakt.
    És bár ez a komplexitás, a rendszer legtöbbször természetesebb érzést ad, mint az e-CVT. A hibrid mindig elektromos üzemmódban indul, a motorok pedig egy 1,8 kWh-s akkumulátorcsomagból nyerik az energiát, amely az autó csomagtartója alatt található, és 65 literes kapacitást von el a mild-hybrid változat 677 literes összkapacitásából.

    Previous Post

    Nyugdíjasoknak Ingyenesen járnak ezek az EU-s élelmiszercsomagok!

    Next Post

    Steiner Kristóf és párja megkapták a vágyukat!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Újabb járvány! Erre nagyon vigyázni kell!

    R

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum