Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    csütörtök, augusztus 14
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Pachmann Péter 28 év után váratlanul

    BY admin2025.08.13.2025.08.14.
    VisszaKövetkező oldal

    Több mint tízezer adás! Pachmann Péter megható szavakkal köszönt el a meghatódva a nézőktől! Augusztusban elköszön a TV2 nézőitől Pachmann Péter, aki a csatorna indulása óta meghatározó arca volt a magyar televíziózásnak! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    Ez is érdekelhet:

    Ennek a modellfrissítésnek egyértelműen az autó elején érdemes kezdeni, hiszen ott történt a leglátványosabb változás. A Renault Captur orr-része teljesen új külsőt kapott, és az új formavilág középpontjában a márka megújult emblémája áll, amit úgy terveztek meg, hogy olyan hatást keltsen, mintha lüktetne. Ez az apró, de hatásos részlet egy sokkal modernebb, dinamikusabb megjelenést kölcsönöz az autónak, így az összhatás inkább egy vadonatúj modell benyomását kelti, mint egy szokványos frissítését.

    Az első lámpákat is újratervezték. A nappali menetfények most szögletesebbek lettek, és leginkább villám alakjára emlékeztetnek. Ez az új dizájn sokkal jobban illeszkedik a Renault legújabb modelljeinek stílusához, mint például a Renault Clio, a Rafale vagy a Scenic esetében is látható. Bár a hátsó rész kevésbé változott, a gyártó itt is módosított egy keveset a hátsó lámpákon, hogy a frissített változat jól megkülönböztethető legyen a korábbi kiadásoktól.

    Mivel ez csak egy ráncfelvarrás, a Captur méretei nem változtak. Az autó továbbra is 4239 mm hosszú és 1575 mm magas, tehát külső méreteiben megegyezik az előző változattal. A jármű alapjai, vagyis a technikai háttér, szintén nagyrészt változatlan maradt – ugyanarra a CMF-B nevű padlólemezre épül, amit a Renault Clio és a Nissan Juke is használ.

    A Renault azonban nem csak a külsőre koncentrált. A mérnökök az autó vezethetőségén is javítottak. Az első tengelynél új lengéscsillapítókat szereltek be, amelyekkel javítani kívánták a karosszéria stabilitását, vagyis azt, hogy az autó kevesebbet billegjen, jobban tapadjon az úthoz kanyarodásnál és rosszabb minőségű úton. A futómű geometriáját is módosították, hogy az autó kényelmesebben gördüljön, de ugyanakkor sportosabb, élvezetesebb is legyen vezetni. Emellett az autó kormányzását is újrakalibrálták, hogy pontosabb, gyorsabban reagáló legyen, és az autó jobban irányíthatóvá váljon – különösen városi környezetben és szűk kanyarokban.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Tilos főzni a virslit!

    Next Post

    Hatalmas bajba kerülnek a nyugdíjasok!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Valóban véget ért Rubint család házassága!

    K

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum