Peter Srámek végzetes autóbalesete! Mára tisztázták!

Óriási port kavart a szlovák közösségi oldalakon a hír, miszerint a tegnapi, Fejér megyében történt közúti baleset sofőrje Peter Srámek volt. A mindössze 29 éves énekes, aki az elmúlt években hazánkban is ismertté vált, egy frontális ütközésbe keveredett, amikor személyautója egy teherautóval ütközött össze Polgárdi közelében.
A szlovák Rddit egyik legnagyobb zenei témájú fóruma órák alatt megtelt.
MÁR MÁR TISZTÁZTÁK A KÖRÜLMÉNYEKET! MUTATJUK, PONTOSAN MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A modellpaletta belépő szintje egy 118 lóerős, 225 Nm nyomatékú elektromos motorral indul; ehhez egy 40 kWh-s akkumulátor társul, amely a gyári adatok szerint 190 mérföldes (kb. 305 km) hatótávot biztosít. Ezt az alapmodellt még nem vezettük, de a papírforma alapján élénk teljesítményre lehet számítani: a 0–100 km/h-s gyorsulás kilenc másodperc, ami megegyezik a Fiat 500-éval, és még így is több másodperccel gyorsabb, mint a Citroën e-C3 vagy a BYD Dolphin Active.
Mi azonban a 148 lóerős változattal töltöttünk el több időt. Ez a változat nemcsak 30 lóerővel erősebb, de 20 Nm-rel több nyomatékot is kínál (összesen 245 Nm), és egy 52 kWh-s akkumulátorral szerelik, aminek köszönhetően a WLTP szerinti hatótáv 251 mérföldre nőtt (kb. 404 km).
Vezetés közben a dinamika pontosan olyan, mint amit a 7,9 másodperces 0–100-as adat sugall. Bár ez kicsivel lassabb, mint a belépő szintű MINI Cooper E – amely 176 lóerőt és 280 Nm nyomatékot tud –, a Renault körülbelül 175 kilogrammal könnyebb. Ez különösen figyelemre méltó, ha figyelembe vesszük, hogy a MINI akkumulátora mindössze 38 kWh-s. Annak ellenére, hogy a Renault mintegy 30 lóerővel gyengébb a MINI-nél, a gyorsulási különbség mindössze 0,7 másodperc.
A Renault R5 gázpedál-karakterisztikája kellemesen kifinomult – még a legdinamikusabb, Sport üzemmódban is –, így városi forgalomban is könnyű adagolni a teljesítményt anélkül, hogy hirtelen tapadásvesztés jelentkezne, ami néhány rivális esetében gyakori. A villanymotor rendkívül csendes, a fékpedál visszajelzése pedig megnyugtatóan egyenletes, különösen a regeneratív és a mechanikus fékezés közötti átmenet során.
Leave a Comment