Rendőrök rántották vissza a negyedikről kiugró lányt!

Kora délután az angyalföldi égbolt alatt egy fiatal lány élete egy hajszálon függött. Több kétségbeesett telefonhívás érkezett a 112-es segélyvonalra – járókelők és szemtanúk jelentették, hogy egy lány az életének készül véget v*tni. A helyzet azonnali beavatkozást kívánt: rendőrök, mentők és tűzoltók egyaránt a helyszínre siettek.
EZÉRT AKART UGRANI:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A CX-5 újkori, 40 százalék feletti értéktartása miatt valamivel többe kerül, mint egy hasonló korú Ford Kuga vagy Nissan Qashqai. A korai benzines modellek jelentik a legolcsóbb belépési pontot a típushoz, míg a késői gyártású, dízel Sport Lux kivitelek különösen keresettek nagy teljesítményük, hatékonyságuk és gazdag felszereltségük miatt.
A Mazda szigorú felszereltségi szinteket követett, és a gyári opciók szinte teljesen hiányoztak, így a hasonló felszereltségű példányok között gyakorlatilag csak a karosszéria színe jelent valódi választási lehetőséget. Bár a CX-5 a Mazda egyik legsikeresebb modellje, mégis viszonylag kis darabszámban kelt el a versenytársakhoz képest, így a használtpiacon szűkebb a választék.
A Mazda aktuális használtpiaci árait könnyen ellenőrizheted testvéroldalunkon, a Buyacar weboldalán, ahol egy értékbecslő eszköz is rendelkezésre áll, hogy konkrét modellekhez pontos információkat szerezhess.
A fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás szempontjából a Mazda SkyActiv programjának célja az volt, hogy az autókat a lehető legkönnyebbé és legerősebbé tegye, miközben a motorokat a lehető leginkább takarékossá fejlessze. Mindez nemcsak az alacsonyabb kibocsátás és a jobb fogyasztás érdekében történt, hanem azért is, hogy a vezetési élmény is megmaradjon.
A korai CX-5 modellek még nem igazán tudták hozni a gyárilag megadott fogyasztási értékeket, de az idők során a Mazda folyamatosan fejlesztette a motorokat – különösen a dízeleket –, így a 2015 utáni modellek hatékonysága jelentősen javult. Bár a hivatalos adat szerint az elsőkerék-meghajtású, 148 lóerős, 2,2 literes dízelmotor akár 61 mpg (azaz kb. 4,6 l/100 km) fogyasztásra is képes, a valóságban inkább 50 mpg (kb. 5,6 l/100 km) körüli értékek reálisak. Ez még mindig jóval jobb, mint a korai CX-5 modellek, amelyek alig érték el a 40 mpg-t (kb. 7 l/100 km) a mindennapi használat során, így jelentősen elmaradtak a hasonló korú vetélytársaktól.
Leave a Comment