Sajnálattal tudatták: Megtörtént a baj Kern Andrással!

„Kedves közönségünk! Sajnálattal értesítjük a június 25-i Kalamazoo mézesvölgyi előadására jegyet váltó nézőinket, hogy az előadás betegség miatt elmarad. Pótlásra sajnos nem kerül sor. A megváltott jegyek árát két héten belül visszafizetjük. A továbbiakról e-mailben értesítjük önöket. Megértésüket köszönjük!” – áll a Veres 1 Színház Mézesvölgyi nyár közleményében a hí.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hibrid és a plug-in hibrid (PHEV) rendszer is ugyanarra az alapra épül: egy 1,6 literes, négyhengeres benzinmotorra és egy hatfokozatú, duplakuplungos automata váltóra, amely az első kerekeket hajtja.
A hibrid esetében az elektromos rásegítést egy 1,32 kWh-s akkumulátor és egy 43 lóerős villanymotor biztosítja, míg a PHEV verzióban egy nagyobb, 11,1 kWh-s akkumulátor és egy 83 lóerős elektromotor dolgozik.
A hibrid hajtáslánc különösen hatékonynak bizonyult, és a mindennapi használatban kellemesebb élményt nyújt, mint közvetlen vetélytársai.
A hibrid összesen 127 lóerős rendszerteljesítménnyel rendelkezik, a PHEV esetében ez 168 lóerő.
A plug-in változat akkumulátora korábban 8,9 kWh volt, így a hivatalos tisztán elektromos hatótáv most már eléri a 64 kilométert. A PHEV töltőcsatlakozója Type 2 szabványú, és egy otthoni fali töltőről körülbelül 2,5 óra alatt teljesen feltölthető.
Álló helyzetből nagyjából 60 km/óráig a hibrid villanymotorja kellemesen nyomatékos érzetet kelt. Nagyobb sebességeknél már jobban dolgoznia kell a benzinmotornak. Így a hibrid nem különösebben gyors, de a teljesítmény elegendő, és a Kia remek munkát végzett azzal, hogy az utastérben alig hallani a motort. Egyedül akkor érezhető némi durvaság, amikor a benzinmotor hidegen, hirtelen indul be.
A vezetési módok továbbra is Eco és Sport, de míg a korábbi Niro Eco módban túlságosan lagymatagon reagált a gázpedálra, ezt most orvosolták.
Leave a Comment