Kaszás Nikolett – 27 éves – szeptember 7-én tűnt el, azóta semmi biztos információ nem érkezett róla.
A rendőrség, önkéntesek és mentőcsapatok nagy erőkkel kutatják a Pilist és környékét: drónokkal, kamerafelvételek vizsgálatával, tanúk meghallgatásával, telefonos adatok és híváslisták elemzésével próbálnak nyomra akadni.
SAJNOS ROSSZ HÍR ÉRKEZETT! MUTATJUK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Egy ideje hiánycikknek számítanak a hétüléses elektromos autók . Néhány viszonylag rövid hatótávolságú, kisteherautó alapú opciótól eltekintve a Mercedes-Benz EQB egy ideig teljesen egyedül tartotta a piacot, a nagyobb Kia EV9 csak a közelmúltban jelent meg. És most az új Peugeot e-5008 is csatlakozott a mezőnyhöz.
A Peugeot anyavállalata, a Stellantis új STLA Medium platformjára épülő e-5008 nikkel-mangán-kobalt akkumulátorral rendelkezik, amelynek kapacitása 73 kWh vagy 96 kWh.
Választható egy 1,6-os benzinmotoros plug-in hibrid (77 km-es, csak elektromos hatótávolsággal), vagy egy 1,2 literes benzinmotoros full hibrid is, amelyet külön teszteltünk.
Az egymotoros, 73 kWh-s modell várhatóan a legnagyobb darabszámban eladott autó lesz, hivatalos hatótávolsága 480 kilométer.
Ha a hatótávolság a legfontosabb, akkor a nagy akkumulátoros változat is elérhető lesz, akár 665 km-es WLTP hatótávolsággal. Létezik a 325 Dual Motor is, egy teljesítményorientált, 73 kWh-s modell, amely 321 lóerőt ad le egy kétmotoros, négykerék-meghajtású hajtáslánccal. Egyetlen feltöltéssel azonban csak 461 km-t tud megtenni.
A töltési sebesség maximum 160 kW, ami állítólag elég 10 perc alatt 100 kilométeres hatótávolsághoz, vagy 30 perc alatt 20-80%-os töltöttséghez. Nem rossz, de semmi olyan, ami aggasztaná a Teslát , a Kiát vagy a Hyundait. Az e-5008 nem a legszebb Peugeot, ami valaha volt, de az arányok, az éles vonalak és a visszafogott modernitás jó egyensúlyát teremti meg – és a geometrikus keréktárcsák kialakítása is elég menő.
Az ultravékony LED-es fényszórók kissé hunyorognak számunkra, a karosszéria színű hűtőrács pedig mára olyan méretűre nőtt, hogy úgy tűnik, az egész eleje egy hatalmas sajtreszelővé változott. Ennek ellenére valószínűleg senki sem fogja megvenni az e-5008-at, mert jól néz ki, de az sem valószínű, hogy a külseje riasztja el őket.