Tegnap reggel derült ki, hogy Kenyában egy Cessna Caravan típusú kisrepülőgép tragikus balesetet szenvedett: röviddel felszállás után, alig nagy távolságra a kiindulási repülőtértől, egy erdős területen nekicsapódott a földnek, majd kigyulladt. A fedélzeten nyolc magyar állampolgár tartózkodott.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET ÉS AMIT AZ UTASOKRÓL TUDNI LEHET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 197 lóerős, 2,0 literes, vízszintesen ellenkező hengerekkel szerelt, négyhengeres motor furatát és löketét egyaránt jelölte. Ez az erőforrás korábban a Celica és az MR2 soros négyhengeresében is szolgált, de a GT86-ban teljesen új életre kelt. Még a látványos, krómozott kipufogóvégek átmérője is 86 milliméter volt – nem véletlenül.
A Toyota számokra való aprólékos, szinte mániákus figyelme talán túlzásnak tűnhet, de ez csak tünete volt annak a szélesebb körű törekvésnek, hogy a GT86 minden egyes részlete tökéletesen illeszkedjen a koncepcióhoz.
A Subaru által szállított boxer motorra esett a választás, mivel elrendezése kompakt és könnyű, valamint lehetővé tette, hogy a motort a karosszériában mélyebbre és hátrébb helyezzék – ennek eredményeként a GT86 súlypontja mindössze 460 milliméterre volt a talajtól, ami rendkívül alacsonynak számít.
