Schmuck Andor hatalmas drámája!

Friss információk rázta meg a hazai embereket! 2024 Karácsony előtt súlyos tüdőgyulladást kapott, ami nagyon legyengítette: lázas volt, és az ágyból sem tudott kimászni. Innen kezdődtek a hatalmas problémák! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az LBX elektromos motorja erősebb – 9 lóerővel többet tud, mint a Yarisé –, bár a nyomaték nem nőtt. Ahhoz, hogy ez a plusz teljesítmény működjön, nagyobb akkumulátor is jár hozzá: az LBX-ben 1 kWh kapacitású, míg a Yarisban csupán 0,76 kWh. Az akkumulátor nem csak nagyobb, hanem más típusú is: a Yaris lítium-ionos, míg az LBX nikkel-fémhidrid technológiát használ. A Lexus szerint ez a típus jobban alkalmas a gyors energiafelvételre és leadásra, amit a nem konnektorról tölthető hibridek esetében különösen fontosnak tartanak.
2024 végén érkezik majd az LBX összkerékhajtású változata is, amit „E-Four”-nak neveznek. Ebben az autó hátuljára egy kisebb elektromos motort szerelnek, ami mindössze 6,3 lóerőt és 38 lb-ft (körülbelül 52 Nm) nyomatékot tud. Ez az erő nem a teljesítmény javítására szolgál – sőt, az összkerekes változat 0,4 másodperccel lassabban gyorsul 100 km/h-ra –, hanem arra, hogy csúszós, rossz tapadású helyzetekben (pl. havas vagy sáros úton) nagyobb biztonságot nyújtson.
A benzines motor, amely 1,5 literes, háromhengeres és természetes szívású, ugyanúgy teljesít, mint a Yarisban: ugyanannyi lóerőt és nyomatékot ad le. Viszont a Lexus egy plusz kiegyensúlyozó tengelyt épített be, ami csökkenti a motor vibrációját – ez pedig hozzájárul ahhoz, hogy az LBX csendesebb, finomabban működő autó legyen.
Ez csak az első lépés volt abban a folyamatban, aminek célja, hogy az LBX valódi Lexusnak érződjön – különösen a zaj, vibráció és menetkomfort (azaz az NVH) szempontjából. A Lexus mérnökei még az ajtók záródási hangját is finomhangolták: speciális hangelnyelő lapokat tettek az ajtók belsejébe, hogy prémium érzést adjon, amikor becsukjuk őket. Ezen felül extra szigetelőanyagokat használtak a tetőben és az autó aljában is. A magasabb felszereltségi szinteken (például a Takumi vagy afölött) akusztikus üvegezést kapunk, sőt aktív zajszűrés is elérhető, ami az utastérben csökkenti a menet közben beszűrődő zajokat.
Leave a Comment