Sírva jelentette be Keresztes Ildikó

Keresztes Ildikó egy fekete, gyertyát ábrázoló fotóra cserélte le a profilképét a közösségi oldalán, mire sorra érkeztek az együttérző kommentek. Bár nem írt hozzá semmit, a barátok, ismerősök üzenetei révén minden kiderült, majd Ő maga is sírva jelentette be:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A menettulajdonságokat tekintve az MG5 több mint elég gyors egy családi kombihoz, ám a vezetési élmény nem különösebben izgalmas. Bár az autó megjelenése sportos, vezetés közben inkább semleges élményt nyújt. Az elektromos motor gyorsulása megfelelő, a kormányzás pontos, és a kanyarokban sem dől meg túlságosan, azonban a lágy felfüggesztés ellenére a városi úthibák érezhetőek az utastérben. Autópályán viszont kellemesebb az utazás, mivel alacsony a szél- és motorzaj, és az autó stabilan fut.
Háromféle fékenergia-visszanyerési szint választható, de egyik sem elég erős ahhoz, hogy igazi „egy pedálos” vezetést tegyen lehetővé – ez a funkció viszont elérhető például a Hyundai és a Kia modelljeiben. A vezető három vezetési mód közül is választhat: az Eco mód a hatótáv maximalizálását szolgálja, a Normal mód teljesítményt és hatékonyságot kínál egyszerre, míg a Sport mód gyorsabb gázreakcióval és nagyobb dinamizmussal szolgál – igaz, ez az akkumulátor gyorsabb merülésével jár.
Az MG5 hajtását egyetlen elektromotor biztosítja, amely az első kerekeket hajtja. A 154 lóerő és 280 Nm nyomaték elegendő ahhoz, hogy az autó 7,3 másodperc alatt gyorsuljon 0-ról 100 km/h-ra, de városi közlekedésnél talán még fontosabb a 0-ról 48 km/h-ra történő 3,2 másodperces gyorsulás.
Leave a Comment