Sírva jelentette be Kiszel Tünde!

Könnyek, remegő hang és egy elárasztott kommentmező – így reagált Kiszel Tünde legutóbbi bejegyzésére, amelyben zokogva számolt be egy eseményről, amely „mindent megváltoztatott”.
A fotókon szokatlanul megtört, könnyező arccal látható, amitől követői egy emberként kapták fel a fejüket.
„Mi történt Tündével?” – kérdezték sokan, azt gondolván, hogy valamiféle tragédia árnyékolta be életét. Mutatjuk mi történt!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault Trafic rakterének méretei változatlanok maradtak, továbbra is az egyik legpraktikusabb és legjobb alakú raktérrel rendelkezik a középkategóriás haszonjárművek között. Mérete válogatja, de akár 8,6 köbméter szállítható benne – ami bőséges helyet jelent bármilyen munkához.
A felszereltségi csomagok között az Extra szint már navigációt is tartalmaz, három év ingyenes kapcsolódó szolgáltatással, automatikus fényszórókat, LED-es belső világítást, 17 colos könnyűfém felniket, karosszériaszínű díszítőelemeket és tolatókamerát. Az Extra Sport tovább fokozza a kényelmet klímavezérléssel, teljes parkolórendszerrel és kulcs nélküli nyitással.Három dízelmotorból választhatnak a vásárlók, melyek mind a 2019-ben bevezetett 2.0 literes BluedCi technológiára épülnek. Az alap dCi 110 már nem elérhető, így a választék a dCi 130, a dCi 150 és az Extra Sport felszereltségű dCi 170 változatokra szűkült. Mindegyik motor stop-start rendszerrel dolgozik, az alap 130-as csak hatfokozatú manuális váltóval érhető el, míg a nagyobb teljesítményűekhez automata EDC is társítható.
Az elektromos változat, a Renault Trafic E-Tech 2024 tavaszán érkezett a brit piacra: 120 lóerős villanymotorral és 52 kWh-s akkumulátorral, amely akár 186 mérföld (kb. 300 km) hatótávot kínál. A raktér változatlan maradt, viszont kisebb a hasznos teherbírás és vontatható tömeg, mint a dízel változatoknál. Az új dízelmotorok még gazdaságosabbak lettek elődeiknél, a dCi 130 és dCi 150 akár 40,9 mérföld/gallont (mpg) is elérhet WLTP szerint, míg a legerősebb dCi 170 is csak minimálisan marad el e mögött (39,8 mpg). Az automata váltó nem rontja a fogyasztást.
Leave a Comment