Sokk: Félbeszakították az élő Híradót!

Egy váratlan esemény szakította meg az M1 híradójának megszokott menetét: az élő adás során majdnem fél percen keresztül jól látható volt egy férfi pólója, amelyen egy szivárványos háttér előtt sminkelt Orbán Viktor arcképe volt látható – erről elsőként a Telex számolt be.
Mutatjuk a részleteket!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Lexus sosem hátrált meg egy kihívás elől, és márkáját a német prémium gyártók ellen helyezte el a teljes modellkínálatában. Most pedig nagy kupékat céloz meg, mint a Mercedes SL és a BMW 8-as sorozat, mindezt az LC modellel – és elég jól csinálja.
Imádjuk a high-tech megközelítést, amellyel a hibrid hajtáslánc és a CVT váltó sima működését elérik, miközben a V8-as motor igazi élvezetet nyújt, ha keményen hajtjuk, de szüksége van a magas fordulatszámra ahhoz, hogy igazán kihozza magából a teljesítményt.
A kezelhetőség is figyelemre méltó, rengeteg tapadással és eleganciával, még akkor is, ha a kormányzás nem olyan precíz, mint egy Porsche 911-é, ami a mérnökök célja volt. Emellett kellemes kényelem és finomság is jellemzi az autót, különösen hosszabb túrák során, ami megerősíti az LC mint grand tourer státuszát – valójában a Lexus hangsúlyozza, hogy az LC „abszolút nem egy sportautó”.
Mint minden Lexus modellnél, itt is kiemelkedő a minőség – kívül és belül egyaránt –, de ugyanakkor az utastér tele van gombokkal és kezelőszervekkel, míg a Remote Touch infotainment vezérlő jócskán elmarad a rivális rendszerektől használhatóság terén.
Ez sem egy különösen praktikus GT – még a 2+2-es elnevezés is túlzás lenne, mivel a hátsó ülések leginkább táskák elhelyezésére alkalmasak, különösen mivel a csomagtér sem épp tágas.
De mint egy teljes csomag, a Lexus meggyőző alternatívát kínál a jól bevált német GT-khez képest.
Bár a luxus grand tourerek piaca kicsi, ez nem akadályozta meg a Lexus-t abban, hogy piacra dobja az LC modellt. Ez a japán GT főként a stílusra és a technológiára épít, mivel tartalmazza a cég jellegzetes dizájnjegyeit, valamint a legújabb hibrid mérnöki megoldásokat és a luxus felszereltséget az utastérben.
Két változatban elérhető a Lexus LC: az LC 500 és az LC 500h. Mindkét modell hagyományos elülső motoros, hátsókerék-meghajtású felépítéssel rendelkezik, az LC 500 egy 5,0 literes V8-as benzinmotorral, míg az LC 500h egy 3,5 literes V6-os benzinmotorral és egy elektromos motorral, valamint akkumulátorral van felszerelve. Az LC belsejében 2+2-es üléselrendezés található, tágas elülső kabinnal és csupán alkalmi ülésekkel a hátsó sorban.
A motorháztető alatt az LC volt az első modell, amely profitált az új hátsókerék-meghajtású platformból, amely a Lexus LS limuzin alapját is képezi, továbbá az ES executive szedán és a következő IS kompakt szedán alapjául is szolgál.
Az árak körülbelül 76 500 fonttól kezdődnek, és a V8-as és hibrid modellek ugyanannyiba kerülnek, így választhatunk a teljesítmény és a hatékonyság között. A V8-as modell kevésbé fejlett, mint a hibrid, de így is tartalmaz egy különleges 10 sebességes automata váltót. Az 500h ezen kívül tartalmaz egy CVT váltót is. Ez utóbbi folyamatosan tartja a motor fordulatszámát, legyen szó maximális teljesítményről vagy optimális hatékonyságról, míg a 10-sebességes váltó lényegében egy hagyományos, négysebességes automata, amely fokozatosan változtatja kiadását, hogy szélesebb használható nyomatéktartományt biztosítson.
Leave a Comment