Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szerda, július 30
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Sorban dőlnek ki a mai 40–50–60 évesek!

    BY admin2025.07.27.

    Van egy korosztály, amely látszólag mindent megtesz azért, hogy idő előtt tönkretegye önmagát – miközben a társadalom csak nézi, ahogy lassan elsorvadnak. A mai 40–60 évesek közül sokan olyan életmódot folytatnak, amely szinte garantálja a korai leépülést. Mintha vakon rohannának a szakadék felé, miközben azt hajtogatják: „Ugyan, ez csak az élet rendje.”
    ITT VANNAK AZ OKOK:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Fiat a Grande Pandát két különböző hajtáslánc-opcióval kínálja majd: az itt tesztelt hibriddel és egy tisztán belső égésű motorral rendelkező változattal, amelyet egy hatfokozatú manuális váltóval hajtanak – bár ez utóbbi még nem került megerősítésre az Egyesült Királyságra vonatkozóan. Mellesleg, a Fiat bemutatta egy 4×4-es koncepcióját is, amely sorozatgyártásba kerül, és valószínűleg a hibrid hajtáslánc egy változatát fogja használni.
    A T-Gen3 hibrid hajtáslánc egy 1,2 literes háromhengeres turbómotorból áll, amely egy 48V-os akkumulátorhoz és egy hatfokozatú e-DCT duálkuplungos automatikus váltóhoz kapcsolódik. Az e-DCT rendszerbe integrálták a 29 lóerős elektromos motort, invertert és központi vezérlőegységet.
    A Fiat állítása szerint a rendszer lehetővé teszi, hogy az autó tisztán elektromos üzemmódban működjön alacsony sebességű manőverek során, akár 0,6 mérföldnyi tisztán elektromos hajtással, 18 mph (29 km/h) alatti sebességnél. Tehát alapvetően egy viszonylag enyhe rendszerről beszélünk.

    A hibrid nyilvánvalóan nem tudja felülmúlni az elektromos autókat, amikor az áramlás simaságáról vagy az azonnali gyorsulásról van szó, de meglepő módon közelebb áll hozzá, mint amit várnál egy kis háromhengeres motortól. Valójában gyorsabb, mint az elektromos verzió a 0-100 km/h gyorsulásban, bár itt 10 másodpercről beszélünk, nem pedig 11-ről.
    Mégis, a motor simán szállítja a 109 lóerőt, és a hibrid rendszer szépen kiegyenlíti a teljesítményátadási rést, valamint biztosít egy kis tisztán elektromos futást alacsony sebességeknél. Az e-DCT váltó jól szinkronizálódik a hajtáslánccal, és ritkán érzed úgy, hogy hiányozna belőle az erő a való világban, s autópályás sebességeken sem érzed, hogy ne bírná a tempót.
    A hajtáslánc nem a finomságok csúcsa, és hasonlóan Shaggy-hoz, kissé érdes és durva lehet, ha túl sokat kérsz tőle. Erős gyorsításnál a kerekek küzdenek a tapadásért, különösen nedves körülmények között, de napi használatra mindenképp egy megfelelő csomagot kínál.
    A Grande Panda rövid tengelytávja és relatíve alacsony, 1380 kg-os saját tömege egy ésszerű adag dinamikus lendületet biztosít, a jól súlyozott kormányzás pedig nagy önbizalmat ad a volán mögött. Azonban nem kifejezetten dinamikus érzésről van szó. A kezelhetőség lehet előre kiszámítható és kellemesen könnyű, de nem túl magával ragadó.
    A viszonylag kis autó rendkívül jól rugózik. Nagyobb úthibákat azért érzékelsz, de a felfüggesztés ügyesen elnyeli a kisebb ütéseket. És soha nem érződik instabilnak, mint ahogy azt néhány ilyen rövid, viszonylag magas autó esetén tapasztalhatjuk ebben a kategóriában. Az autó az adott típushoz képest elég szórakoztató.

    Previous Post

    Tömegszerencsétlenség a Balatonnál!

    Next Post

    A postára érkezik az Augusztusi nyugdíj!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Megszakítja a Majkával való együttműködését

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum