Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Sorozatos bakik voltak az új Pápa beiktatása közben!

Posted on 2025.05.18.

XIV. Leó pápa beiktatása több tekintetben is eltért a megszokottól. A szertartás alatt két nő olvasta fel a szentírási részeket – ez meglepte a híveket, hiszen az ilyen szerepeket hagyományosan férfiak töltik be. Ez nem véletlen: a pápa már korábban is hangsúlyozta a nők egyházi szerepének megerősítését, és több fontos pozícióba nevezett ki női tanácsadókat.
De ez még semmi:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Míg a szuperautók világában továbbra is zajlanak a teljesítményháborúk, az elektromos kompaktok gyártói úgy tűnik, hogy megállapodtak egy megfelelő teljesítményben: kicsit több mint 200 lóerő és körülbelül hét másodperc 60 mph-ra.
A Kia Niro EV 6,9 másodperc alatt érte el a 60 mph-t, amikor teszteltük, a Cupra Born 6,7 másodpercet futott, míg a Renault Mégane E-Tech Electric 6,9 másodperc alatt futotta. Mindhárom autó maximális sebessége 100 mph-ra van korlátozva, és mindegyik gyorsan elérte azt, bár a Mégane egy kicsit erősebben húz 70 mph felett, mint versenytársai.
A Mégane oszlopváltót használ, ami egy logikus választás egy elektromos autóhoz: helyet takarít meg a középkonzolon, és ellentétben a Cupra Bornban és a Volkswagene-ben található forgóválasztóval, nem kell ránézned, hogy megtaláld.

Egyetértenénk azzal, hogy ez a tökéletes teljesítmény egy ilyen autóhoz. Elég gyors ahhoz, hogy lendületet adjon neki, és elegendő erőt biztosít ahhoz, hogy a vezető, ha akarja, kihasználhassa a futóművet, de nem annyira, hogy komoly problémát okozzon, vagy hogy a jól kidolgozott kipörgésgátló rendszer tönkremenjen.
A Mégane vezetési beállításait egy dedikált „Multi Sense” gombbal konfigurálhatod a kormányon. Ez lehetővé teszi, hogy válts a Eco, Comfort, Sport és „Perso” módok között, így az gázpedált annyira lágyra vagy pörgetősre állíthatod, amennyire csak szeretnéd. A kormányon található váltókarral szabályozhatod a regeneráció mértékét – akár négy fokozat is elérhető –, de nincs valódi egypedálos üzemmód, így mindig szükséged lesz a fékpedálra, hogy teljesen megállj

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme