Stohl András az utóbbi időben komoly önvizsgálatot tartott, és szakember segítségét kérte, hogy megküzdjön az alk/hol/oz fűződő vi/zon/ával. A színész, aki korábban a bátorságáról és végletességéről volt híres azonban ismét drámába került! Ő azt mondta, hogy kétféle ember van: akinek egy pohár van, vagy akinek az első pohár van. És van egy olyan szint, amikor nem tudod eldönteni, és az egy pohár az első pohár, és onnantól kezdve dől minden – magyarázta a színész MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Duster 4×4 magasabb hasmagasságot kapott, összesen 217 mm-t, és több vezetési mód is rendelkezésre áll, amelyek hóra, sárra vagy homokra, illetve általános terepezésre vannak optimalizálva. A lejtmenetvezérlő előre és hátramenetben is működik, és fix, 5 mph sebességen tartja az autót, így meredek, csúszós lejtőkön is magabiztos irányíthatóságot ad. A megközelítési és elhagyási szögek is javultak az előző generációhoz képest, az összkerékhajtási rendszer pedig képes okosan osztani a nyomatékot az első és a hátsó tengely között, amikor meredek emelkedők vagy technikás lejtők kívánják. Mi is kipróbáltuk a Duster 4×4-et, és őszintén meglepett, milyen akadályokon képes túljutni még négyévszakos, nem kifejezetten terepre szánt gumikon is.
A harmadik generáció egyik legfontosabb újdonsága, hogy először elérhető teljes hibrid hajtáslánccal. Ez a rendszer ismerős lehet már a hétüléses Joggerből vagy több Renault modellből. Az 1,6 literes benzinmotort két elektromos egység egészíti ki: egy 49 lóerős fő villanymotor, amely a tényleges hajtásért felel, valamint egy kisebb, amely a fékenergia-visszanyerést végzi, és egyben a hagyományos önindító szerepét is betölti. A rendszer egy speciális, többmódos, kuplung nélküli automata váltón keresztül juttatja a teljesítményt az útra, amely a Renault szerint hatékonyabb, mint a szokásos duplakuplungos vagy hidrodinamikus automaták. A teljesítmény 138 lóerőt és 205 Nm nyomatékot jelent.
