Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    csütörtök, június 19
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Stohl András újra apa lesz!

    BY admin2025.06.18.

    A válás bejelentése után Stohl András nem búslakodott sokáig: barátai körében er/szt/tte ki a fáradt gőzt egy fergeteges pingpong bulin. A színész láthatóan él/ezte az estét, amely tele volt nevetéssel, karaokeval és jó hangulattal. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Az MG 4 EV egy igazán különleges autó a jelenlegi elektromos járművek piacán. Ez az első olyan modell az MG-től, ami nem csupán korrekt, hanem kifejezetten jó – és úgy tűnik, ez még csak a kezdet. Amikor először vezették be, már akkor is meglepően jó benyomást tett, és amikor alaposabban is letesztelték, egyértelműen felülmúlta a sokkal drágább Volkswagen ID.3-at, ami nagy szó. Ezért is döntöttek úgy a szakértők, hogy ideje alaposan megvizsgálni: időmérő eszközökkel, pontos mérésekkel és részletes technikai elemzéssel egy igazi teljes körű teszt során, hogy kiderüljön, valóban az egyik legjobb elektromos autó-e a piacon.

    Az MG 4 bemutatásakor kétféle hajtáslánccal és kétféle felszereltségi szinttel volt elérhető. Az alapmodell, egyszerűen csak MG 4 EV néven, egy 51 kWh-s akkumulátort és 168 lóerős teljesítményt kínál. A Long Range, vagyis hosszabb hatótávú változat 64 kWh-s akkumulátorral és 201 lóerővel érkezik. Később ezt a kínálatot bővítették: megjelent a 77 kWh-s akkumulátorral szerelt Extended Range, valamint a kétmotoros, összkerékhajtású MG 4 XPower, amely már igazi sportos élményt kínál.

    Ami igazán megkülönbözteti az MG 4-et a korábbi elektromos MG modellektől, mint például az MG ZS EV vagy az MG 5, az az, hogy ezt a típust már teljesen az alapoktól kezdve elektromos autónak tervezték. Ez az első olyan jármű, amely a gyártó új „Modular Scalable Platform” nevű padlólemezére épül. Ez az új platform hátsókerék-meghajtású, de támogatja az első motor beépítését is, így lehetőség van nagy teljesítményű, összkerékhajtású változatok létrehozására is. A tengelytávja rugalmasan változhat 2650 és 3100 mm között, az akkumulátorok pedig 40 és 150 kWh között lehetnek, ami hatalmas rugalmasságot jelent a tervezés során.

    Previous Post

    Betört a parajdi Sós víz Magyarországra!

    Next Post

    Esztergályos Cecíliától kell búcsúznunk!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Felfoghatatlan videó a tegnapi Balatoni viharról!

    T

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum