Stohl András végre megszólalt a harmadik félről!

Amióta napvilágra került, hogy Stohl András és felesége, Vica külön utakon folytatják életüket, beindultak a pletykák és feltételezések. A közvélemény szinte azonnal elkezdett gyanakodni: vajon megjelent valaki a háttérben? Egy új szerelem? Egy kívülálló, aki miatt megbillent a korábban harmonikusnak tűnő kapcsolat? Az online fórumoktól a baráti beszélgetésekig sokan keresik a választ arra, hogy mi állhat a válás mögött – mert ha egy ismert pár különválik, az mindig gyanút ébreszt.
Végre Stohl András is megszólalt aharmadik félről!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 1.2 PureTech és 1.5 BlueHDi motorokhoz társított nyolcfokozatú automata sebességváltó menet közben finoman működik, ám araszoló forgalomban rendkívül frusztráló a használata. A fő probléma a stop-start rendszerrel van: túlságosan hamar kapcsol le, amikor megállsz, és közben hirtelen fékezéssel zárja le a folyamatot. Ha óvatosan engeded fel a fékpedált, hogy finomabb megállást érj el, az autó hajlamos azonnal újraindítani a motort. Ez az apró, de idegesítő jelenség rontja az egyébként kifinomult hajtáslánc összhatását.
A 134 lóerős 1.2-es hibrid változatban alkalmazott e-DSC6 egy dupla kuplungos automata, hasonló ahhoz, amit a Volkswagen már évek óta használ. A Peugeot azonban egy beépített villanymotort is elhelyezett a váltóban, így az autó rövid távokon, alacsony sebességnél kizárólag elektromos hajtással is képes haladni, valamint gyorsításkor extra teljesítményt nyújt. Városi forgalomban sokkal simábban működik, mint a nyolcfokozatú automata, és ha ügyesen kihasználod az elektromos üzemmódot, javulhat az üzemanyag-fogyasztás is. Nagyobb sebességnél azonban ez a segítség már alig érezhető.
A Peugeot 3008 kínálatában egy benzines, egy dízel, egy enyhe hibrid benzines és két plug-in hibrid hajtáslánc található, különböző teljesítményszintekkel.
A belépő szintet az 1,2 literes, háromhengeres PureTech 130-as benzines motor képviseli, amely valamivel erőteljesebb, mint a SEAT Atecában található 1,0 literes TSI. Az 1.2 PureTech 129 lóerőt és 230 Nm nyomatékot kínál, és nyolcfokozatú automata váltóval párosul. Remek választás: alacsony fordulaton csendes, gyorsítás közben pedig kellemes hangja van. A 0–100 km/h-s gyorsulás 9,7 másodperc, ami ebben a kategóriában igazán tisztességes érték.
Leave a Comment