Szörnyű hír Mikes Annáról! Elveszítette a babát!

Az utóbbi hetekben újra fellángoltak a pletykák: sokan biztosra vették, hogy Mikes Anna gyermeket vár. A közösségi oldalakon és a bulvárlapokban egyre több utalás jelent meg, melyek a leendő anyaságát sugallták. A séf Krausz Gábor menyasszonya eddig nem szólalt meg, most viszont megtörte a csendet:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Mazda 6 Estate csomagtere 519 literes, ami kisebb, mint a fő riválisoké, mint a Ford Mondeo Estate (537 liter), a Vauxhall Insignia Sports Tourer (540 liter) és a Skoda Superb Estate (633 liter). Azonban az ülések lehajtásával 1 751 literes térfogatot kínál, ami több, mint a Mondeo (1 728 liter) és az Insignia (1 530 liter), de még mindig elmarad a Superb (1 865 liter) mögött. Az autó hátsó ajtaja széles, a csomagtér ajtópereme lapos, ami megkönnyíti a rakodást, és az ülések síkba hajthatók. Azonban az önszintező felfüggesztés nem elérhető.

A Mazda 6 ötcsillagos minősítést szerzett az Euro NCAP töréstesztjén. Ez a hatchbackre vonatkozott, de az Estate modell is ugyanolyan biztonságos lesz. Az autó alapfelszereltségként hat légzsákkal, menetstabilizáló és kipörgésgátló rendszerrel, valamint elektronikus fékerő-elosztással rendelkezik. A csúcsmodellek xenon fényszórókkal, kanyarodási funkcióval és hátsó parkolóérzékelőkkel vannak felszerelve. A tulajdonosok elégedettek autóikkal, mivel a 6-os a 25. helyen végzett a Driver Power felmérésünkben, megelőzve fő riválisait. A Mazda 3 MPS a márka kompakt családi autójának sportos, csúcskategóriás változata. Az alapmodell is az egyik legsportosabb ferdehátú a piacon, így egy 2,3 literes turbómotor beépítése igazán izgalmasnak tűnhet. Azonban a megvalósítás nem tökéletes: a 3 MPS vezetési élménye elmarad a Renaultsport Megane vagy a VW Golf GTI szintjétől. Egyenes vonalban ugyan gyors – a 0–100 km/h-s gyorsulás 6,1 másodperc –, de a kemény futómű nem javítja az úttartást, inkább rontja azt. Pozitívum viszont, hogy a 3 MPS olcsóbb, mint legtöbb riválisa, miközben gazdag felszereltséget kínál alapáron – az egyetlen extra a választott fényezés.
A 3 MPS-nek szórakoztatónak kellene lennie vezetés közben, de végül csalódást okoz. Az alap 3-as modell élvezetes a kanyarokban, de a 256 lóerős, 2,3 literes turbós benzinmotor túlságosan leterheli az első kerekeket, ami jelentős nyomaték-kormányzáshoz vezet, a kemény felfüggesztés pedig instabillá teszi a kanyarvételt. Ez a feszes futómű ráadásul a komfort rovására is megy, így hosszabb utakon fárasztó lehet vele az utazás.

Leave a Comment