Te is 40 fokon mosod a ruhát

Vannak bizonyos dolgok, amiket bizonyos módon végzünk, anélkül, hogy bárki is így tanította volna nekünk. Mintha csak úgy születtünk volna, hogy tudtuk, hogy mossunk mosógéppel, hogy mosogassunk, hogy cseréljük le az ágyneműt, és végezzünk el minden ehhez hasonló házimunkát.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez az autó inkább a családi nyugalmat képviseli, nem pedig a sportos élményt. Ettől függetlenül azonban, ha kanyarodásról van szó, a karosszéria szépen kontrollált marad, nem dől túlzottan, és a regeneratív fékezés és a hagyományos, fizikai fékek közötti váltás is kellemesen, természetesen történik – szinte észrevétlenül.
Ahogy elhagyod az országutakat, és felhajtasz az autópályára, az új, 1.8 literes motor alacsony, tompa morgással jelzi a jelenlétét – mintha csak távolról hallanád, nem is olyan tolakodó, mint a régebbi 1.6 literes motor, amely sokkal monotonabb, zavaróbb hangot adott ki. Az új váltóműnek köszönhetően az autó motorhangja gyorsabban lenyugszik, ha egyszer már elérted az utazósebességet, így hosszabb távon is kényelmesebb az utazás. Amit mi észrevettünk egyedül, az a menetszél hangja volt, amit a nagy oldalablakok okoztak – de ez sem volt különösebben zavaró.
A futómű kényelme kifejezetten figyelemre méltó, még akkor is, ha az autó 19 colos felniken gurul, ami általában rontani szokott a rugózáson. Itt azonban az úthibák, kátyúk ütései jól el voltak nyelve, finoman csillapítva jutottak csak el az utastérbe. Ami pedig az akkumulátor töltését illeti, a hibrid változatban található 1.4 kWh-s akku miatt nem kell külön aggódnod – a rendszer automatikusan gondoskodik erről a villanymotor és a regeneratív fékezés segítségével, így soha nem kell megállni töltés miatt.
Leave a Comment