Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Terence Hilltől kell búcsúznunk!

Posted on 2025.08.16.

Rajongók sok-sok millióinak tört össze ma a szíve! A családja is megerősítette – A hír sajnos igaz! A magyarok egyik kedvenc színésze generációk óta szórakoztatta a Magyar nézőközönséget! Időtlen klasszikusokká váltak az évek alatt. Mutatjuk a részleteket!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Érdemes megemlíteni néhány jelentős, a dinamikát érintő kompromisszumot a Jeep Renegade 4xe esetében, különösen ha egy tipikus kompakt SUV-hoz viszonyítjuk – amely kategóriába a Renegade, tegyük hozzá, valójában nem is igazán sorolható. Ez egy más irányból közelíti meg a szabadidő-autó fogalmát, inkább a klasszikus terepjárók hagyományát követi, mintsem a modern városi crossoverekét.

Egy olyan méretű és típusú négykerék-meghajtású járműben, mint a Renegade 4xe, nem lehet valódi terepképességeket kialakítani anélkül, hogy ne emelnék meg tartósan a hasmagasságot, illetve ne szerelnék fel olyan abroncsokkal, amelyek képesek megbirkózni sáros, füves vagy laza talajjal – ezek azonban szükségszerűen kompromisszumot jelentenek a száraz aszfalton nyújtott tapadás terén. Az ilyen gumik nem fognak úgy kapaszkodni a kanyarban vagy fékezéskor a száraz úton, mint egy sportosabb utcai abroncs.

És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy milyen hatással van a jármű viselkedésére az, ha beépítünk pár száz kilogrammnyi akkumulátort és elektromos hajtásláncot – ezek a plusz tömegek természetesen tovább finomítják, illetve nehezítik a már meglévő kompromisszumokat. Egy ilyen konstrukció esetén senki sem várná el, hogy a Renegade 4xe úgy viselkedjen az úton, mint például egy Jaguar I-Pace. Ugyanakkor, bár bizonyos tekintetben kissé darabos és nem tökéletesen kifinomult a vezetési élménye, a Renegade viselkedése nem válik zavaróvá, különösen, ha figyelembe vesszük, milyen karaktert próbál képviselni.

Amikor még 2016 végén teszteltük a sima, nem hibrid Renegade modellt, azt írtuk róla, hogy „időnként zötykölődő, nehézkes, keményre hangolt futóművel rendelkezik”, és hogy a kormányzása „kissé tapadós, hintázó érzésű és túlzottan rásegített”, de még így is elfogadhatóan viselkedett az utakon – főként azok számára, akik értékelik a hagyományos, „visszafogottan retró, valódi terepjáró” jellegét.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme